Søde måder at overraske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.414 visninger
12 svar
11 synes godt om
29. august 2014

Anonym trådstarter

Hej piger 

Har i nogle søde / sjove ideer til, hvordan man kan overraske familie og manden med, at man er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Digte i billeder, scanningsbilleder mv. Prøv evt at søge herinde, har set flere tråde vedrørende dette.

Vi fortalte det bare. Det var en sød overraskelse i sig selv, der bragte smil og tårer frem

Anmeld

29. august 2014

Anonym trådstarter

Det er utrolig spændende og jeg glæder mig især til min mands reaktion  

Tak, jeg vil prøve at søge på det 

Anmeld

29. august 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Hej piger 

Har i nogle søde / sjove ideer til, hvordan man kan overraske familie og manden med, at man er gravid?

Min svigermor fik en strikkeopskrift af os en dag, hvor vi var samlet med hele svigerfamilien, på den var der et billede af en lille babystriktrøje og en hagesmæk, som vi ønskede os. Så regnede hun den hurtigt ud og de andre var helt paf over hendes reaktion, og forstod intet før de blev indviet, det var så sjovt.

Ved min mor havde jeg købt en bog om at blive bedstemor/mormor og sagde lidt henkastet da vi besøgte dem, at jeg var begyndt at læse en bog, som jeg var helt sikker på, at hun også ville synes om. Og så gav jeg hende bogen (uindpakket), hun bladrede lidt i den og efter ca. 30 sek (føltes som evigheder), fik hun fremstammet noget i stil med: "jamen betyder det...?" og da hun så mit blik begyndte hun at tude! Og endnu mere da hun så, hvad jeg havde skrevet på første side, som en hilsen fra barnebarnet

Jeg brugte selv rammen med et digt i til min far (kan ikke huske det præcise nu, men noget med at de får billedet til det i den måned man har termin).

Manden fik jeg bare ind og vækkede med den gode besked og han blev vildt glad! Så ikke så meget originalitet der

Anmeld

29. august 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Min svigermor fik en strikkeopskrift af os en dag, hvor vi var samlet med hele svigerfamilien, på den var der et billede af en lille babystriktrøje og en hagesmæk, som vi ønskede os. Så regnede hun den hurtigt ud og de andre var helt paf over hendes reaktion, og forstod intet før de blev indviet, det var så sjovt.

Ved min mor havde jeg købt en bog om at blive bedstemor/mormor og sagde lidt henkastet da vi besøgte dem, at jeg var begyndt at læse en bog, som jeg var helt sikker på, at hun også ville synes om. Og så gav jeg hende bogen (uindpakket), hun bladrede lidt i den og efter ca. 30 sek (føltes som evigheder), fik hun fremstammet noget i stil med: "jamen betyder det...?" og da hun så mit blik begyndte hun at tude! Og endnu mere da hun så, hvad jeg havde skrevet på første side, som en hilsen fra barnebarnet

Jeg brugte selv rammen med et digt i til min far (kan ikke huske det præcise nu, men noget med at de får billedet til det i den måned man har termin).

Manden fik jeg bare ind og vækkede med den gode besked og han blev vildt glad! Så ikke så meget originalitet der

Wow, hvor lyder det bare smukt 

Specielt med din mor! 

Anmeld

29. august 2014

EAF

LilleMie skriver:

Åårh blev helt rørt omkring din mors reaktion, hvor er det sødt 

Anmeld

29. august 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Hej piger 

En børnefødselsdags-invitation med terminsdato som datoen for "festen" 

Anmeld

29. august 2014

EAF

Hej piger 

Bag en fødselsdagskagemand og skriv dato for termin  Det vil tage lidt tid for dem at opfatte og syntes det er da noget underligt noget for de kender måske ikke nogen med fødselsdag den dag og skriv 0 år  

Anmeld

29. august 2014

Anonym trådstarter

Hihi ja det havde været lidt sjovt 

Anmeld

29. august 2014

LJMNA

Vi har egentlig bare sagt det, dog fik min far et skannings billede ved den mellemste, hvor der stod, "vi ses på din fødselsdag, morfar"
Jeg havde termins dag på hans fødselsdag og utrolig nok endte hun faktisk med at komme den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.