Anonym skriver:
Hej piger 
Har i nogle søde / sjove ideer til, hvordan man kan overraske familie og manden med, at man er gravid?
Min svigermor fik en strikkeopskrift af os en dag, hvor vi var samlet med hele svigerfamilien, på den var der et billede af en lille babystriktrøje og en hagesmæk, som vi ønskede os. Så regnede hun den hurtigt ud og de andre var helt paf over hendes reaktion, og forstod intet før de blev indviet, det var så sjovt.
Ved min mor havde jeg købt en bog om at blive bedstemor/mormor og sagde lidt henkastet da vi besøgte dem, at jeg var begyndt at læse en bog, som jeg var helt sikker på, at hun også ville synes om. Og så gav jeg hende bogen (uindpakket), hun bladrede lidt i den og efter ca. 30 sek (føltes som evigheder), fik hun fremstammet noget i stil med: "jamen betyder det...?" og da hun så mit blik begyndte hun at tude! Og endnu mere da hun så, hvad jeg havde skrevet på første side, som en hilsen fra barnebarnet 
Jeg brugte selv rammen med et digt i til min far (kan ikke huske det præcise nu, men noget med at de får billedet til det i den måned man har termin).
Manden fik jeg bare ind og vækkede med den gode besked og han blev vildt glad! Så ikke så meget originalitet der 
Anmeld