Hej alle 
Sagen er den at kæresten & jeg er i behandling for barnløshed og under § 56 aftale mellem lønmodtager og arbejdsgiver. Har haft første forsøg med insimination - dog uden held, da jeg er begyndt og bløde først på ugen 
Men nå her kommer det; I første behandlings periode med skanninger mm., skal lige siges jeg har ca. 45 min. kørsel hver vej, havde jeg meget fravær på jobbet, min chef er indforståede med det, men resten af kollegerne ved intet. Og de spørger hele tiden hvad jeg skal osv. Min kæreste vil ikke vi fortæller det da, han ikke gider folk spørger (vores kollegaer er meget nysgerrige).
Men tænker nu hvor vi skal det igennem ingen ville det måske være bedst at ligge kortene på bordet overfor dem, da de jo vil undre sig over jeg måske kommer til at gå meget igen i tide og utide.
Men hvordan overbeviser jeg kæresten? Det er jo mig de spørger og jeg skal lyve eller tale uden om.
Og på den ene side vil jeg gerne vi holder det hemmeligt, men på den anden side ville det også være lettere folk ved det. Er også selv lidt forvirret omkring det.
Vores forældre ved det, men ikke resten af familien.
Hvad ville i gøre?
Anmeld