Reima Tec VS Hummel flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

Cirkus1900

Vi har altid brugt reima og ikke oplevet at den var for stor i benene, tænker blot det må være rart med go bevæglighed. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

majba

vitapigen skriver:

Ja det er altså ikke nemt

Hummel sad bare lige som en flyverdragt skal og det gjorde Reima egentlig også, men den er bare meget bred... og det ved jeg ikke om er godt eller skidt

Hvis den er for bred kan den blive svær for hende at varme op :-) så jeg ville tage Hummel dragten. Den skal sidde tæt, ikke total tæt så man ike kan få luft. Men tæt ind på kroppen :-) har oplevede begge to dengang jeg arbejde i børnehaven. Syntes de var gode begge to, og det var en af de første år Hummel havde lavede flyverdagter :-)

Anmeld

29. august 2014

lineog4

Har kun brugt reima og aldrig været utilfreds.

ved Didrickson er den der klarer sig bedst i test

Anmeld

29. august 2014

mor88

vitapigen skriver:

Hej piger...

Er i syv sind...
Min datter har prøvet Hummel flyverdragt der sidder rigtig godt og så en Reima Tec som også er rigtig lækker... Jeg har ikke erfaring med nogle af disse mærker da vi de sidste 2 år brugte Molo som vi var glade for...

Hvilken er bedst? Synes Reima er meget stor i benene, men samtidig må det jo være rart så man nemt kan bevæge sig i den? Eller hvad piger?

Har lavet en afstemning

Og et par billeder af dragterne

Jeg har dårlig erfaring med Hummel, der var 0% vandtæt efter een skånevask uden nogen form for vaskepulver, så jeg ville helt klart vælge Reima'en, som jeg derudover synes klæder hende rigtig godt dog køber jeg Molo eller Ticket til min pige, pga at Reima har alt for stor benlængde i forhold til overkrop, og den derfor ikke passer min datter

Anmeld

29. august 2014

AnnaK89

Jeg har købt både Hummel flyverdragt og vinterjakke til min datter i år
Hun havde også Hummel flyverdragt sidste år og har aldrig oplevet noget dårligt med dem.
Hun har altid været dejlig varm og den har holdt sne og vand ude, også efter en tur i vaskemaskinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.