Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har altid brugt reima og ikke oplevet at den var for stor i benene, tænker blot det må være rart med go bevæglighed.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vitapigen skriver: Ja det er altså ikke nemt Hummel sad bare lige som en flyverdragt skal og det gjorde Reima egentlig også, men den er bare meget bred... og det ved jeg ikke om er godt eller skidt
Ja det er altså ikke nemt Hummel sad bare lige som en flyverdragt skal og det gjorde Reima egentlig også, men den er bare meget bred... og det ved jeg ikke om er godt eller skidt
Har kun brugt reima og aldrig været utilfreds.
ved Didrickson er den der klarer sig bedst i test
vitapigen skriver: Hej piger... Er i syv sind... Min datter har prøvet Hummel flyverdragt der sidder rigtig godt og så en Reima Tec som også er rigtig lækker... Jeg har ikke erfaring med nogle af disse mærker da vi de sidste 2 år brugte Molo som vi var glade for...Hvilken er bedst? Synes Reima er meget stor i benene, men samtidig må det jo være rart så man nemt kan bevæge sig i den? Eller hvad piger?Har lavet en afstemning Og et par billeder af dragterne
Hej piger... Er i syv sind... Min datter har prøvet Hummel flyverdragt der sidder rigtig godt og så en Reima Tec som også er rigtig lækker... Jeg har ikke erfaring med nogle af disse mærker da vi de sidste 2 år brugte Molo som vi var glade for...Hvilken er bedst? Synes Reima er meget stor i benene, men samtidig må det jo være rart så man nemt kan bevæge sig i den? Eller hvad piger?Har lavet en afstemning Og et par billeder af dragterne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128