Ny spisebordslampe(r) - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

Frk_Louise

Jeg har netop solgt vores gamle neongrønne panton flowerpot lampe og skal derfor have en ny asap

Hvilken skal vi vælge?
Vores spisebord er hvid højglans og stolene er sort læderlook.

Kom gerne med andre forslag!

Jeg er ikke så vild med kobber - synes der er så meget af det, at jeg har fået nok af det.. Og ud af de sidste, kan jeg bedst lide den grå 

Synes dog lamperne på billedet her er ret fede, kan specielt godt lide måden de hænger på - men til mig skulle de ikke være kobber 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Lunae

Frk_Louise skriver:

Jeg er ikke så vild med kobber - synes der er så meget af det, at jeg har fået nok af det.. Og ud af de sidste, kan jeg bedst lide den grå 

Synes dog lamperne på billedet her er ret fede, kan specielt godt lide måden de hænger på - men til mig skulle de ikke være kobber 

Hvor er de fra?

Anmeld

29. august 2014

Bshizzle

Jeg har stemt nr 1... Indtil jeg så hvad prisen på den var! 

Jeg må ærlig indrømme at jeg SLET ikke kan li nogle af de lamper du har lagt ind. 

Er ikke til kobber lamper 

Men en lampe til 4500 kr? Seriøst? Så ville jeg hellere smutte i IKEA eller Elsalg og købe en billigere lampe og bruge resten af pengene på tøj 

Anmeld

29. august 2014

Isabella_mor

Lunae skriver:

Jeg har netop solgt vores gamle neongrønne panton flowerpot lampe og skal derfor have en ny asap

Hvilken skal vi vælge?
Vores spisebord er hvid højglans og stolene er sort læderlook.

Kom gerne med andre forslag!

Jeg kan lide dem ALLE. 

Anmeld

29. august 2014

Lunae

Bshizzle skriver:

Jeg må ærlig indrømme at jeg SLET ikke kan li nogle af de lamper du har lagt ind. 

Men en lampe til 4500 kr? Seriøst? Så ville jeg hellere smutte i IKEA eller Elsalg og købe en billigere lampe og bruge resten af pengene på tøj 

Ja sådan prioriterer man jo så forskelligt. Jeg er vild med lamper og har både panton flowerpot, fine fatninger med sjove pærer, tom dixon etch lampe, milk lampe osv.

Jeg synes at det giver så meget hygge til et rum, at man har fede lamper

Elsker også tøj, men det andet holder bare længere

Anmeld

29. august 2014

Frk_Louise

29. august 2014

Lunae

Frk_Louise skriver:

Super fede!

Anmeld

30. august 2014

Chevro

Bshizzle skriver:

Jeg tænkte faktisk vildt den ikke kostede mere men sådan er vi nok så forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.