Mit kup i skoringen (børnenes dag) Andre ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Janne T. skriver:

Er skofus vinterstøvler gode?

Har kun prøvet Ecco og Primigi, da de har siddet bedst på børnenes fødder  

Det synes vi. De har altid holdt varmt og vandtæt og er ligeså fleksible som de andre mærker. Men vil sige at Ecco sidder virkelig dårligt på min drengs fusser, så hvis i er glade for pasformen på Ecco, så er skofus nok for brede til jeres. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

Moar2011

Er det hurtigt udsolgt?

Anmeld

28. august 2014

StudPsyk

Mor11 skriver:

Det synes vi. De har altid holdt varmt og vandtæt og er ligeså fleksible som de andre mærker. Men vil sige at Ecco sidder virkelig dårligt på min drengs fusser, så hvis i er glade for pasformen på Ecco, så er skofus nok for brede til jeres. 

Årh øv - Ecco er simpelthen de eneste der er smalle nok til Rose :/ Kunne ellers være fedt at spare penge, det er godt nok dyrt at bruge 1100 kroner på vinterstøvler til 2 børn + hvis Rose skal have termo... 

Anmeld

28. august 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Storms-Mor skriver:

Er det hurtigt udsolgt?

Ja det tror jeg. Vi var i skoringen i Ringsted, og der var knald på!

Anmeld

28. august 2014

CaWi

Janne T. skriver:

Årh øv - Ecco er simpelthen de eneste der er smalle nok til Rose :/ Kunne ellers være fedt at spare penge, det er godt nok dyrt at bruge 1100 kroner på vinterstøvler til 2 børn + hvis Rose skal have termo... 

Jeg ville tage et kig på det alligevel. Jeg så op til flere pige modeller fra skofus, der var smallere end de typiske vinterstøvler de laver.
Måske kunne i være heldige

Anmeld

28. august 2014

Muffinmus

Janne T. skriver:

Er skofus vinterstøvler gode?

Har kun prøvet Ecco og Primigi, da de har siddet bedst på børnenes fødder  

Jep..fik af vide at de er lavet så de skal kunne matche Ecco i kvalitet, det er deres mål og det de har fortalt fabrikkerne

Anmeld

28. august 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Janne T. skriver:

Brug trendsales.. Der er meget tit meget billige nye Ecco vinterstøvler... Det har jeg gjort med succes til begge mine.. Og sparet mange penge...

Anmeld

28. august 2014

Moar2011

Mom skriver:

Ja det tror jeg. Vi var i skoringen i Ringsted, og der var knald på!

Så må de få nogen flere hjem :-p

Anmeld

28. august 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Storms-Mor skriver:

Så må de få nogen flere hjem :-p

Jeg tror ik de får flere hjem. Der er det der er, så det er først til fadet metoden der er gældene

Anmeld

28. august 2014

Alexander&Lærke

Janne T. skriver:

Jeg fik altså afvide at skofus og Ecco er noget af det samme, skofus bare i en billiger udgave, min søn kunne nemlig også kun bruge smalle sko/støvler som Ecco da gang var lille. Og da jeg en dag var fordi til børnene dag fortalte de mig dette. Vi har siden jævnligt købt disse vinter støvler og været fuld ud tilfredse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.