Slået ud...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
29 svar
9 synes godt om
28. august 2014

Flødebollen

Hey piger. 

Så er det officiel testdag i morgen efter inseminering. Jeg testede i mandags og fik en positiv test. Den er dog ikk blevet positiv siden og her til morgen opsamlede jeg urin og lod det stå (på køl) fordi jeg ventede på tests med posten. 

Den var også negativ.. Lørdags var ÆL-sprøjten ude af kroppen, så det var ikke den, der påvirkede.. 

Er hvert fald rimelig slået ud og tvivler mere og mere på et positivt resultat i morgen ... 

Men hvorfor skulle tingene da også gå i vores retning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

Christine

Flødebollen skriver:

Hey piger. 

Så er det officiel testdag i morgen efter inseminering. Jeg testede i mandags og fik en positiv test. Den er dog ikk blevet positiv siden og her til morgen opsamlede jeg urin og lod det stå (på køl) fordi jeg ventede på tests med posten. 

Den var også negativ.. Lørdags var ÆL-sprøjten ude af kroppen, så det var ikke den, der påvirkede.. 

Er hvert fald rimelig slået ud og tvivler mere og mere på et positivt resultat i morgen ... 

Men er det ikke lidt tidligt at blive alt for ked af det? Hvis testdag først er i morgen. Det er ikke alle der kan teste positivt så tidligt.

Anmeld

28. august 2014

Flødebollen

Christine skriver:

Men er det ikke lidt tidligt at blive alt for ked af det? Hvis testdag først er i morgen. Det er ikke alle der kan teste positivt så tidligt.

Jo, du har ret.. Men jeg undrer mig bare over den positive test i mandags.. Som så slet ik blev positiv i timerne efter og ej heller dagen efter..

Anmeld

28. august 2014

Flødebollen

Christine skriver:

https://www.baby.dk/debat/247427pi1/proever-at-blive-gravid/oehhh-billede.aspx#GoToMessage

Anmeld

28. august 2014

Christine

Flødebollen skriver:

Jo, du har ret.. Men jeg undrer mig bare over den positive test i mandags.. Som så slet ik blev positiv i timerne efter og ej heller dagen efter..

Ja det er søreme også lidt mærkeligt. Har du mulighed for at prøve en clear blue i morgen? Jeg stoler ikke så meget på de strimmeltests der, fordi jeg brugte 4-5 før jeg kunne teste positivt med min første søn, vel at mærke efter testdag. 

Håber der er noget i morgen 

Anmeld

28. august 2014

Ciss

28. august 2014

Flødebollen

Christine skriver:

Ja det er søreme også lidt mærkeligt. Har du mulighed for at prøve en clear blue i morgen? Jeg stoler ikke så meget på de strimmeltests der, fordi jeg brugte 4-5 før jeg kunne teste positivt med min første søn, vel at mærke efter testdag. 

Håber der er noget i morgen 

Vi har fået en test med fra lægen - det er et insemineringsforsøg.. 

Sådan en der viser + eller -.. 

Den tager jeg i morgen tidlig..

Anmeld

28. august 2014

Flødebollen

Ciss skriver:

!

Tak <3

Anmeld

28. august 2014

Babydrøm

Flødebollen skriver:

Hey piger. 

Anmeld

28. august 2014

Flødebollen

Babydrøm skriver:

Tak <3

man burde tro, man var vant til de negative tests efter 3 år.. Men hold kæft det er hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.