Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en ret tom, kedelig, STOR terrasse, som godt kunne trænge til noget liv og så har jeg tilfældigvis en masse tomme krukker Hvilke blomster kan plantes nu og holde til vinteren kommer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Jeg har en ret tom, kedelig, STOR terrasse, som godt kunne trænge til noget liv og så har jeg tilfældigvis en masse tomme krukker Hvilke blomster kan plantes nu og holde til vinteren kommer?
Der er ik rigtigt noget med blomst i der ka holde vinteren over men lyng, krysantemum og lignende ka holde et stykke tid endnu. Ellers er der masser af stedsegrønt og det ser jo fint ud året rundt
L&V skriver: Der er ik rigtigt noget med blomst i der ka holde vinteren over men lyng, krysantemum og lignende ka holde et stykke tid endnu. Ellers er der masser af stedsegrønt og det ser jo fint ud året rundt
Nogle roser kan også tåle frost. Ved dog ikke hvor meget
AnnaKJ skriver: Nej nej, havde ikke tænkt de skulle holde vinteren over, men bare indtil frosten kommer
Nej nej, havde ikke tænkt de skulle holde vinteren over, men bare indtil frosten kommer
Men altså hvis vejret bliver ved med og være fint lunt er mulighederne jo uendelige. Det kommer virkelig meget an på hvornår frosten komner. Mine hotensiaer står stadig super flot det samme gør mine roser
Christine skriver: Nogle roser kan også tåle frost. Ved dog ikke hvor meget
L&V skriver: Men altså hvis vejret bliver ved med og være fint lunt er mulighederne jo uendelige. Det kommer virkelig meget an på hvornår frosten komner. Mine hotensiaer står stadig super flot det samme gør mine roser
AnnaKJ skriver: Hortensiaer er bare så flotte! Det kunne være jeg skulle prøve med et par af dem
Hortensiaer er bare så flotte! Det kunne være jeg skulle prøve med et par af dem
Mine spanske maguritter står flot endnu Men aner ikke hvor længe de kan holde endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128