Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Tøser....
Prøver lige at eftersøge her.... Nogle der har Penny/Wendy blade liggende de gerne vil sælge?? Så har jeg en hesteglad datter der gerne køber....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lollandpigen skriver: Hej Tøser.... Prøver lige at eftersøge her.... Nogle der har Penny/Wendy blade liggende de gerne vil sælge?? Så har jeg en hesteglad datter der gerne køber....
Og jeg som troede jeg var den eneste
Synes godt nok de er svære at opsnuse
Jaaa meget.... Troede jeg havde gemt mine fra dengang jeg var barn..... Men nej de er pist væk desværre.....
Hej med jer!
Jeg er netop ved at rydde op i gemmerne da vi er flyttet og er faldet over mine gamle penny/wendy blade. Tænkte lige om nogle måske ville have glæde af dem og faldt over denne tråd. Jeg har fra ca. 1988-1997.
TinaF skriver: Hej med jer! Jeg er netop ved at rydde op i gemmerne da vi er flyttet og er faldet over mine gamle penny/wendy blade. Tænkte lige om nogle måske ville have glæde af dem og faldt over denne tråd. Jeg har fra ca. 1988-1997.
Hejsa.....
Meget meget Gerne hvis jeg sender mit mobil nr på en privat besked kan du så sms så kan vi finde ud af pris og porto osv...
Sender lige en PB med mi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128