jeg ønsker det inderligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
10 svar
1 synes godt om
27. august 2014

Anonym trådstarter

Håber den er der den hergang. Det 1 år og 6 mdr vi har prøvet om 7 dage når mens ikke skal komme. For 1 uge til 2 blødte jeg en lille klat under samleje, og har haft ømme bryster siden. Ønsker det mere end noget andet. Min veninde døde igår kl 19:33 i en bilulykke, mit sidste løfte til hende var at blive gravid for hun vidste hvor meget vi kæmper og hun har været støtte siden første gravidtet og bakket mig igennem det her år og de 5 måneder. Ønsker der er en spirre så jeg kan ligge et brev og scanning billed på hendes grav <3 i hjertet gemt ej glemt <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Håber den er der den hergang. Det 1 år og 6 mdr vi har prøvet om 7 dage når mens ikke skal komme. For 1 uge til 2 blødte jeg en lille klat under samleje, og har haft ømme bryster siden. Ønsker det mere end noget andet. Min veninde døde igår kl 19:33 i en bilulykke, mit sidste løfte til hende var at blive gravid for hun vidste hvor meget vi kæmper og hun har været støtte siden første gravidtet og bakket mig igennem det her år og de 5 måneder. Ønsker der er en spirre så jeg kan ligge et brev og scanning billed på hendes grav <3 i hjertet gemt ej glemt <3

Hvor rørende....

Anmeld

27. august 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Kondolere Håber du har en lille spire i maven

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Kondolere Håber du har en lille spire i maven

Tusinde tak for dit håb

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvor rørende....

Tusinde tak

Anmeld

27. august 2014

Fru Frederiksen.

Hvor er det trist med din veninde, jeg kondolerer. 

Håber at det er lykkedes for dig at blive gravid.

Og masser af håb. 

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Venter sig :) skriver:

Hvor er det trist med din veninde, jeg kondolerer. 

Håber at det er lykkedes for dig at blive gravid.

Og masser af håb. 

Ja det skrækkelig, hun blev kun 24 år og hendes ønske var en baby :/<3

Tusinde tak, jeg håber selv der er en spirre, for ved hun vil våge over barnet <3

Anmeld

27. august 2014

Fru Frederiksen.

Anonym skriver:

Ja det skrækkelig, hun blev kun 24 år og hendes ønske var en baby :/<3

Tusinde tak, jeg håber selv der er en spirre, for ved hun vil våge over barnet <3

Ja det er frygteligt at din veninde er død. Jeg føler med dig, håber så meget at det er lykkedes for dig at blive gravid, din veninde vil helt sikkert glædes sammen med dig, selv om hun ikke er gået bort.

Ønsker dig det aller bedste. 

Anmeld

27. august 2014

babyprojekt

Håber både for din kæreste/mand, dig og din veninde at der er en lille "krutule" der gemmer sig i maven på dig☺

Men hvor er det en forfærdelig hendelse, det med din veninde. Mange tanker og knus her fra 

Alt mulig held dog lykke til jer ❤ 

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres varme beskeder, jeg håber og ønsker ad hele mit hjerte at det er lykkedes <3
Ved min veninde vil danse rundt af mig af glæde, ligesom dengang jeg ventede min lille dreng? hun var der altid for mig!selvom hun synes det var svært at se mig gravid fordi de kæmpede sådan! Var hun lykkelig på mine vegne. Hun spurgte altid ind til min søn om jeg mærkede ham og roste mig for min mave :') alle de grin og tåre vi har grædt,så ønsker jeg at give hende denne gave at få hendes ønske opfyldt om at min mand og jeg bliver gravide <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.