Hvor mange har en Nespresso maskine herinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
8 svar
5 synes godt om
27. august 2014

An&Jo

Hvilken kaffe er jeres favorit??

Jeg var helt vild med den der limited edition Cauca, men den kan jo desværre ikke fåes mere..

Derudover synes jeg deres vanilio er rigtig god også, man skal bare ikke have flere om dagen af den variant..

Volluto er bestemt også god, samt deres pure origin varianter..

Jeg kunne sagtens blive ved, men hvilke varianter er i rigtig glade for?? Jeg skal have bestilt et nyt lager, og kunne da måske godt tænke mig at udvide mit sortiment en smule..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

MorDk

Caramelito eller hvordan den staves... og så den lilla ... kan ikke huske hvad den hedder. Vanilo er også skøn!

Anmeld

27. august 2014

An&Jo

MorDk skriver:

Caramelito eller hvordan den staves... og så den lilla ... kan ikke huske hvad den hedder. Vanilo er også skøn!

Jeg har faktisk bestilt den der caramelito.. Det kan jo kun gå galt eller være godt..

Anmeld

27. august 2014

LJMNA

En rød og en lilla brugte vi mest..
Desværre gik vi lidt i stå med at bruge vores, ved faktisk ikk hvorfor, måske man skulle få bestilt lidt nye kapsler og en afkalker og få den pakket frem igen

Anmeld

27. august 2014

MorDk

Vores var også lagt lidt på is. MEN nu bliver den flittigt brugt igen! NYDER den kaffe!

Anmeld

27. august 2014

An&Jo

LJMNA skriver:

En rød og en lilla brugte vi mest..
Desværre gik vi lidt i stå med at bruge vores, ved faktisk ikk hvorfor, måske man skulle få bestilt lidt nye kapsler og en afkalker og få den pakket frem igen

Jeg elsker den maskine.. Jeg er den eneste herhjemme der drikker kaffe dagligt, så det er så dejligt nemt bare at lave en enkelt kop.. Og så er det jo bare virkelig god kaffe som man kan smage at der er kredset for..

Anmeld

27. august 2014

An&Jo

MorDk skriver:

Vores var også lagt lidt på is. MEN nu bliver den flittigt brugt igen! NYDER den kaffe!

Jeg nyder den også.. Vi kan jo ikke komme udenom at det faktisk ER en skide god kaffe

Anmeld

27. august 2014

LJMNA

Har levet af de latte macchiato, siden vi pakkede vores væk, meen efter din tråd kan jeg godt mærke at nespressoen må frem igen

Anmeld

27. august 2014

An&Jo

LJMNA skriver:

Har levet af de latte macchiato, siden vi pakkede vores væk, meen efter din tråd kan jeg godt mærke at nespressoen må frem igen

Det kan jeg godt forstå den må.. jeg har lige bestilt 150 kapsler idag, så er der til lidt tid.. Forhåbentlig skal jeg snart en tur til Aarhus så jeg kan komme en tur ind i deres forretning.. Det er simpelthen en oplevelse i sig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.