jeg ved ikke hvad jeg skal tro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
2 svar
1 synes godt om
27. august 2014

Anonym trådstarter

for at gøre en lang historie kort, pletblødte jeg ved forrige mens. Jeg testede og den var negativ. 

så begyndte jeg at bløde som mens for 8 dage siden ca, og da det stoppede blev jeg ved med at have lidt små kramper i underlivet. 

jeg tog så en test, som var positiv. og har igen her 3 dage efter taget en mere. også positiv. Hvad tror i?

Jeg vil jo mene at var det en bio ville den blive svagere. 

1 billede er for 3 dage siden og 2 billede er fra i dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Kay

jeg tænker at nogle bløder i starten selvom de er gravide... 

men kan godt forstå du er megete i tvivl det ville jeg i altfald være... 

du kan ringe til din læge og få en hcg blodprøve, den kan du så få taget igen nogle dage senere for at finde ud af om det stiger som det skal 

den har jeg selv væreg igennem... da jeg startede med at bløde d. 30/12 13 og havde der en sa... jeg testede så posetivt igen 1/2 14 og for at være sikker på at det ikke var "gammel hcg" der stadig var i kroppen fik jeg målt det og det steg flot... og vi venter spændt på at lillesøster kommer ud inden for de næste måneder 

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg tænker at nogle bløder i starten selvom de er gravide... 

men kan godt forstå du er megete i tvivl det ville jeg i altfald være... 

du kan ringe til din læge og få en hcg blodprøve, den kan du så få taget igen nogle dage senere for at finde ud af om det stiger som det skal 

den har jeg selv væreg igennem... da jeg startede med at bløde d. 30/12 13 og havde der en sa... jeg testede så posetivt igen 1/2 14 og for at være sikker på at det ikke var "gammel hcg" der stadig var i kroppen fik jeg målt det og det steg flot... og vi venter spændt på at lillesøster kommer ud inden for de næste måneder 

tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.