Nogle der har prøvet flere pks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2014

Mast

Hej! Er der nogen der har prøvet at føde ved kejsersnit flere gange og måske har prøvet både hud-mod-hud OG uden hud-mod-hud? Hvordan var forskellen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Frk.S

Altså jeg har prøvet et akut og et planlagt (hud mod hud).

Det var en KÆMPE forskel. Selvfølgelig vil der nok altid være forskel fra akut til planlagt. Min første datter skulle hurtigt ud så der var selvfølgelig slet ikke ro på som til det planlagte. Her var der en hel anden stemning på stuen.

Selvom mit akutte KS nok ikke helt kan sammenlignes med et planlagt uden hud til hud, så vil jeg helt klart anbefale hud til hud. Det var så fantastisk at få hende op til mig med det samme og bare kunne ligge og nyde hende mens de "lappede" mig. 

Det var ikke muligt første gang da hun var rigtig dårlig. Jeg så hende først efter 3-4 timer og holdt hende først i mine arme efter næsten et døgn. Det var forfærdeligt. 

Anmeld

2. september 2014

Chevro

Mast skriver:

Hej! Er der nogen der har prøvet at føde ved kejsersnit flere gange og måske har prøvet både hud-mod-hud OG uden hud-mod-hud? Hvordan var forskellen?

Fik et for to år siden, akut - efter 30 timers veer :/

Så der fik jeg ikke lov at få ham op til mig.

Men til marts, skal jeg have foretaget mit andet ks, som bliver planlagt.

Har været med i en alvorlig bilulykke, og mit bækken er blevet enormt skævt - og derfor er jeg ikke i stand til at føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.