Hvornår testede I meget positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
10 svar
1 synes godt om
26. august 2014

May86

Er nysgerrig på hvornår I søde damer/piger testede meget positivt i jeres graviditeter? 

Jeg kan ikke hitte ud af om jeg skal tælle fra sidste eller forrige blødning. Hvis forrige var jeg 6+2 og hvis sidste var jeg 2+4 (hælder nu mest mod det første)., da jeg testede full blown positiv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

May86

Hov. Måske den skulle høre til under graviditet?

Kan moderator evt hjælpe??

Anmeld

27. august 2014

Chevro

May86 skriver:

Er nysgerrig på hvornår I søde damer/piger testede meget positivt i jeres graviditeter? 

Jeg kan ikke hitte ud af om jeg skal tælle fra sidste eller forrige blødning. Hvis forrige var jeg 6+2 og hvis sidste var jeg 2+4 (hælder nu mest mod det første)., da jeg testede full blown positiv 

4+0 :-)

Anmeld

27. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

4+6 var min ligeså poitiv som din... :-)

Tillykke 

Anmeld

27. august 2014

stjernehimmel

3+3....

Anmeld

27. august 2014

sulo

4+6, det var først der jeg opdagede at jeg var over tid

Anmeld

27. august 2014

*Mor Til Albert*

May86 skriver:

4+5

Anmeld

27. august 2014

anonym10101

May86 skriver:

5+6

Anmeld

27. august 2014

May86

Der er godt nok stor forskel  Blodprøven, som var opfølgning fra sidste uge, fik lægen til at vurdere at jeg er 6-7 uger henne. Så nu vil han se mig til en GU for at sikre, at livmoderen bliver større som den skal.

Anmeld

27. august 2014

Sunsmile

May86 skriver:

Jeg testede tydeligt positiv, 4+3 (men blev rykket 2 dage tilbage ved nf så muligvis kun 4+1)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.