Trætheden ødelægger det hele :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
8 svar
6 synes godt om
26. august 2014

Anonym trådstarter

Hvordan pokker slår jeg igennem min træthed hver evig eneste aften og giver min kæreste opmærksomhed og kærlighed istedet for at falde i søvn på sofaen?? Jeg er bare så forbandet træt hver aften og det er jo nok ikke noget at sige til når jeg står tidlig op, aflevere vores barn, handler, laver mad og vasker op. Så melder trætheden sig når jeg sætter mig i sofaen... Og det blev selvfølgelig for meget for kæresten nu  

Hvordan og hvad gør I for at holde jer vågen og give jeres tid og kærlighed til kæresten om aftenen når jeres børn er puttet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvordan pokker slår jeg igennem min træthed hver evig eneste aften og giver min kæreste opmærksomhed og kærlighed istedet for at falde i søvn på sofaen?? Jeg er bare så forbandet træt hver aften og det er jo nok ikke noget at sige til når jeg står tidlig op, aflevere vores barn, handler, laver mad og vasker op. Så melder trætheden sig når jeg sætter mig i sofaen... Og det blev selvfølgelig for meget for kæresten nu  

Hvordan og hvad gør I for at holde jer vågen og give jeres tid og kærlighed til kæresten om aftenen når jeres børn er puttet?

Skal det forstås som at han ikke hjælper til med det huslige? For hvis han ikke vil have at du er træt, må han da tage sin del af slæbet derhjemme.

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Skal det forstås som at han ikke hjælper til med det huslige? For hvis han ikke vil have at du er træt, må han da tage sin del af slæbet derhjemme.

Det er meget sjældent han gør det. Men det kan godt ske. Ihvertfald at han handler og laver mad. Men ellers ikke og ellers meget sjældent... Det tror jeg ikke vil ændre sig... 

Anmeld

26. august 2014

Skouboe

Du forklarer ham at hvis han vil have nogen former for kæreste tid, må han lette po-poen og hjælpe til...

Anmeld

27. august 2014

Lilotte87

Du samler din sidste energi og giver din kæreste et los i røven! 

Hvad bilder han sig ind? At brokke sig over din manglende energi i stedet for at aflaste dig? 

Jeg var blevet TOSSET! 

Anmeld

27. august 2014

An&Jo

Altså hvis han er træt af at du er træt så skulle han nok overveje at lette måsen og hjælpe dig..

Ellers må han jo finde sig i at du er træt.. Herhjemme var den ikke gået, man er fælles om tingene når man bor sammen..

Anmeld

27. august 2014

RGN

Profilbillede for RGN

En mand der lod mig tage hele slæbet og samtidig brokkede sig over jeg var træt ville jeg slet ikke gide give opmærksomhed og kærlighed.

Anmeld

27. august 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Han skulle tage og lette sin mås fra sofaen og hjælpe til!

Det er klart,  at du er træt om aftenen, når du laver det hele. Det må han finde sig i,  hvis ikke han kan tage sig sammen!  

Man er 2 i et forhold - og det burde være dig der modtog kærlighed fra ham, så han kunne vise,  at han sætter pris,  på alt det DU laver,  mens han er DOVEN! 

Anmeld

27. august 2014

TR

Anonym skriver:

Hvis du står for alt husligt, kan jeg sørme godt forstå du er træt om aften og falder i søvn på sofaen!

Kan han ikke hjælpe noget mere til?

- På den måde synes jeg jo, at han viser han gerne vil hjælpe til, så I kan få tid til hinanden om aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.