Nogle der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
7 svar
1 synes godt om
26. august 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen!:-)

jeg håber virkelig, at der er nogle som har måske har oplevet det samme, eller kender lidt til dette, så jeg kan blive en smule klogere.

sagen er den at....

efter jeg stoppede på mine p-piller havde jeg ikke min mens. I ca. 5 mdr. Derefter kom den så, og jeg havde den vel 3-4 gange højest. (Det var meget sparsomt) men, så valgte den simpelhen at stoppe helt og aldeles, og har nu ikke set skyggen af den i godt 1 år. Jeg har kontakt med min læge, og fået underlivsundersøgelse, hvor alt så fint ud. Og min læge vil ikke sætte mig "i gang" før jeg gerne vil være gravid. Så der er jo ikke andet for end at vente. Men, jeg er begyndt at døje meget med mens. Smerter, og sorry, øget udflåd, mavesmerterne holdte op, og ca. 14 dage efter altså nu, er de kommet igen? - nogle der har lidt erfaring inde på det område? Det ville være super dejligt, at få lidt ro i sjælen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Kay

Du er ikke blevet undersøgt for pco?

Jeg havde det sådan da jeg var 19 (ikke at jeg prøvede at blive gravid men min krop opførte sig sådan)

Og jeg blev sendt til gynækolog og fandt ud af at jeg har pco...

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Du er ikke blevet undersøgt for pco?

Jeg havde det sådan da jeg var 19 (ikke at jeg prøvede at blive gravid men min krop opførte sig sådan)

Og jeg blev sendt til gynækolog og fandt ud af at jeg har pco...

Nej det er jeg ikke. Men, min læge siger at det ikke er det.?? For jeg var nemlig også nervøs for at det kunne være det.

Anmeld

26. august 2014

modesty

Nej det er jeg ikke. Men, min læge siger at det ikke er det.?? For jeg var nemlig også nervøs for at det kunne være det.

Du skal finde en anden læge, og så skal du insistere på at blive undersøgt. Det kan ikke være rimeligt at du skal gå i så lang tid uden at have menstruation og ikke kunne få undersøgt hvorfor og hvordan.

Jeg har en veninde som oplevede at hendes system fuckede helt op efter P-piller. Hendes æg kunne ikke blive modne selv. Hun fik hormontilskud og blev gravid (efter 2 SA'er), og efter hun havde født sin første søn, fandt kroppen sin balance igen og hun blev gravid anden gang uden hjælp.

Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det samme er tilfældet for dig, PCO bliver nævnt, og det tænker jeg også at du skal undersøges for.

Men de P-piller er bare noget lort, jeg har efterhånden hørt så mange historier med kvinder hvis hormonbalance er gået i smadder efter P-piller.

Men find en ny læge. 

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du skal finde en anden læge, og så skal du insistere på at blive undersøgt. Det kan ikke være rimeligt at du skal gå i så lang tid uden at have menstruation og ikke kunne få undersøgt hvorfor og hvordan.

Jeg har en veninde som oplevede at hendes system fuckede helt op efter P-piller. Hendes æg kunne ikke blive modne selv. Hun fik hormontilskud og blev gravid (efter 2 SA'er), og efter hun havde født sin første søn, fandt kroppen sin balance igen og hun blev gravid anden gang uden hjælp.

Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det samme er tilfældet for dig, PCO bliver nævnt, og det tænker jeg også at du skal undersøges for.

Men de P-piller er bare noget lort, jeg har efterhånden hørt så mange historier med kvinder hvis hormonbalance er gået i smadder efter P-piller.

Men find en ny læge. 

Ja de p-piller er noget værre lort, rent ud sagt!

Jeg har godt nok også fortrudt at jeg i det hele taget startede på det... Men, hm. Din venindes tilfælde lyder lidt som min mors, hun havde nemlig samme problem hvor hendes mens. Også stoppede. Dengang fik hun så hormoner, og bum så var hun gravid med min bror. Og efter det blev hendes også regelmæssigt. Så det ville da måske ikke være så underligt hvis jeg lignede hende ang. Det???:-)

Anmeld

27. august 2014

Kay

Anonym skriver:

Gav han en begrundelse for hvorfor det ikke kunne være det?

Jeg ville bede om at blive henvist til gynækolog, med henblik på at finde ud af hvad der "galt" for det kan altså ikke ses uden på

Anmeld

27. august 2014

Kay

modesty skriver:

Men find en ny læge. 

Mange års brug af hormon præparater kan give samme symptomer som pco

Når man har pco modner man heller Ikke sine æg

Men i dag kan det heldigvis hurtig afhjælpes som du også skiver

Men ja ts lige gyldigt hvad så skal du undersøges af en gynækolog de skanner dig og kan se dine æggestoke

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Ja okay. Jeg skal til lægen igen her på fredag, også må jeg lige brokke mig, og fortælle ham et par ord! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.