Bløder efter sex, har det betydning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2014

Anonym trådstarter

for en evt. kommende graviditet?

Har min mens regelmæssig, men efter samleje kommer der altid /frisk) blod, blot en enkelt skylle også ikke mere

Men jeg tænker, har det betydning for evt. en graviditet? Tænker om det hindre?

Var til lægen i dag, der sagde at hun ku godt se det blødte lidt deroppe, og henviser mig til gynækolog, men der jo 100 års ventetid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Har min mens regelmæssig, men efter samleje kommer der altid /frisk) blod, blot en enkelt skylle også ikke mere

Var til lægen i dag, der sagde at hun ku godt se det blødte lidt deroppe, og henviser mig til gynækolog, men der jo 100 års ventetid??

Mon ikke du bare er en af dem der har lidt sarte slimhinder?

Pletbløder du ellers udenfor din mensperiode?

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Mon ikke du bare er en af dem der har lidt sarte slimhinder?

Pletbløder du ellers udenfor din mensperiode?

Det syntes lægen nemli umiddelbart ikke, men det var jo begrænset hvad hun kunne se, har heller aldrig haft problemer med det før, (min mand og jeg har været sammen i knap 10 år) og syntes det underligt det begynder nu?

Nej, syntes jeg ikke jeg gør, men efter de sidste mange ganges sex kommer der en ordentlig skylle, således jeg må skifte trusser og vaskes mv.  

Anmeld

26. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Det syntes lægen nemli umiddelbart ikke, men det var jo begrænset hvad hun kunne se, har heller aldrig haft problemer med det før, (min mand og jeg har været sammen i knap 10 år) og syntes det underligt det begynder nu?

Nej, syntes jeg ikke jeg gør, men efter de sidste mange ganges sex kommer der en ordentlig skylle, således jeg må skifte trusser og vaskes mv.  

Og du er ikke gravid vel??

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

KBN88 skriver:

Og du er ikke gravid vel??

Nej, desværre ikke, havde sidste mens første dag d. 14

Anmeld

26. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Du skal have taget en smeartest. Blødning efter samleje kan være tegn på celleforandringer. Jeg siger ikke at det er det, men det skal undersøges. Det undrer mig virkelig meget at din læge ikke har gjort det. 

Anmeld

26. august 2014

friis

Jeg fik en gang gevinsten klamydia . Og opdagede det ved at bløde efter samleje 

Anmeld

27. august 2014

Elgaard73

Kan slet ikke forstå, at din læge ikke har lavet et celleskrab på dig. Blødning under/efter samleje, kan meget ofte være tegn på celleforandringer.

Jeg var selv det samme igennem for nogle år siden, og ganske rigtigt, jeg havde celleforandringer. Fik lavet keglesnit og der har intet været siden (går til kontrol 1 gang om året).

Det kan være harmløst at du bløder, men hvis jeg var dig, ville jeg fået lavet et celleskrab hurtigst muligt, for en sikkerheds skyld.

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Kan slet ikke forstå, at din læge ikke har lavet et celleskrab på dig. Blødning under/efter samleje, kan meget ofte være tegn på celleforandringer.

Jeg var selv det samme igennem for nogle år siden, og ganske rigtigt, jeg havde celleforandringer. Fik lavet keglesnit og der har intet været siden (går til kontrol 1 gang om året).

Det kan være harmløst at du bløder, men hvis jeg var dig, ville jeg fået lavet et celleskrab hurtigst muligt, for en sikkerheds skyld.

Hun lavede bare en GU, og så henviste mig til en gynækolog, med henblik på at blive scannet

Hvad betydning har celleforandringer?

Anmeld

27. august 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

Hun lavede bare en GU, og så henviste mig til en gynækolog, med henblik på at blive scannet

Hvad betydning har celleforandringer?

Det er et forstadie til livmoderhalskræft. Altså man har ikke kræft, men det kan udvikle sig til det, hvis ikke der bliver gjort noget.

Det er derfor meget vigtigt at få det hurtigt undersøgt, når man oplever noget unormalt eller usædvanligt omkring sit underliv. Jeg syntes bestemt at du skal ringe til din læge igen og bede om et celleskrab.

Det er ikke fordi at jeg vil skræmme livet af dig, og dit er sikkert harmløst, men heller lige blive tjekket for en sikkerheds skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.