Vemodigt , bryllupsdag :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Hvor er det trist.....
Krammer til dig 

Tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

MarieLouise

Jeg havde bryllupsdag med min mand igår. Desværre valgte han os fra for et par uger siden, og igår var også dagen hvor vi søgte separation. Igår var første gang jeg ikke græd, og Idag er jeg Tom inden i.. Ved hvordan du har det

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

MarieLouise skriver:

Jeg havde bryllupsdag med min mand igår. Desværre valgte han os fra for et par uger siden, og igår var også dagen hvor vi søgte separation. Igår var første gang jeg ikke græd, og Idag er jeg Tom inden i.. Ved hvordan du har det

Til dig også. Her flyttede manden d 1/8. Den ene dag er jeg ok, næsten dag vræler jeg dagen lang. Held og lykke til dig

Anmeld

26. august 2014

Leonora

Stakkels dig . Det må være vandvittig hårdt .

Min bedste veninde blev alene for 4 år siden.
Hun blev revet helt itu. Men hun har kæmpet sig op igen. Og er kommet hel og mere stærk ud på den anden side. Hvis hun kan, kan du også.

Du skal tro på dig selv og at du kan finde lykken igen. For det gør du helt sikkert.

Stort kram og mange tanker
Louise

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Stakkels dig . Det må være vandvittig hårdt .

Min bedste veninde blev alene for 4 år siden.
Hun blev revet helt itu. Men hun har kæmpet sig op igen. Og er kommet hel og mere stærk ud på den anden side. Hvis hun kan, kan du også.

Du skal tro på dig selv og at du kan finde lykken igen. For det gør du helt sikkert.

Stort kram og mange tanker
Louise

Det er RIGTIG RIGTIG hårdt 

Er sikker på jeg nok skal komme igennem denne tid også som en stærkere person, lige nu ved jeg bare ikke hvordan. Har endelig fundet fodfæste igen efter min verden væltede for år tilbage. Så virker uoverskuelig at få sparket benene væk igen.

Anmeld

27. august 2014

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Idag er det 8 år siden vi stod i kirken og sagde JA til hinanden . At vi ville følges i medgang & modgang. Desværre fik modgangen overtaget . Dagen fejres ikke med glæde men med vemodighed. Vores veje førte i hver sin retning. Tilbage er vores minder. 

Idag er første bryllups dag uden manden ved min side, vi har været sammen i over 20 år gift i 8 idag. Men ja vores veje er skilles  Føler mig SÅ Tom inden i og at mit  Er flået i stykker. Syntes det virker uoverskueligt, og savnet er kæmpe. Har ingen ide om hvordan man kommer videre, men ved det vil ske. Men hold fast hvor er det trist. Savner min mand, min bedste venner, min evige trofaste støtte . 

herfra!!

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

herfra!!

tak

Anmeld

27. august 2014

Leonora

Anonym skriver:

Det er RIGTIG RIGTIG hårdt 

Er sikker på jeg nok skal komme igennem denne tid også som en stærkere person, lige nu ved jeg bare ikke hvordan. Har endelig fundet fodfæste igen efter min verden væltede for år tilbage. Så virker uoverskuelig at få sparket benene væk igen.

Mit bedste råd til dig er at tillade dig selv at være ked af det. Og brug så dine vendinder til at læsse af på. Lad vær at gemme dig derhjemme. Kom ud og få tudet af hos dem du er tætte på.

Det skal nok gå alt sammen det lover jeg dig. Du finder kærligheden igen når du er klar.

Op med humøret. Det er hårdt lige nu men det bliver bedre.

Stort knus fra mig

Anmeld

27. august 2014

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Mit bedste råd til dig er at tillade dig selv at være ked af det. Og brug så dine vendinder til at læsse af på. Lad vær at gemme dig derhjemme. Kom ud og få tudet af hos dem du er tætte på.

Det skal nok gå alt sammen det lover jeg dig. Du finder kærligheden igen når du er klar.

Op med humøret. Det er hårdt lige nu men det bliver bedre.

Stort knus fra mig

Tak for dine råd. Jeg har ingen tætte på som jeg deler med lige nu. Men skal nok klare den alligevel . Lige nu er det hårdt. Kærlighed - NEJ TAK . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.