Forlovelsesringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
9 svar
16 synes godt om
26. august 2014

Nadja1988

Hej allesammen..

Min kæreste og jeg har snakket om at få nye forlovelsesringe. Vi har snart været sammen i 12 år, så vi snakkede om at få dem i den forbindelse..

Synes I at man godt kan det? Eller skal man holde sig til dem vi har i forvejen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Isabella_mor

Nadja1988 skriver:

Hej allesammen..

Min kæreste og jeg har snakket om at få nye forlovelsesringe. Vi har snart været sammen i 12 år, så vi snakkede om at få dem i den forbindelse..

Synes I at man godt kan det? Eller skal man holde sig til dem vi har i forvejen??

Make your own rules hvis det er det i har lyst til, så synes jeg i skal gøre det i kan jo også opgradere dem til vielsesringe?  

Anmeld

26. august 2014

Rockertand

Nadja1988 skriver:

Hej allesammen..

Hvis man har slidt sine forlovelsesringe op, er det vist langt overskredet, at man skulle være gift?!

Anmeld

26. august 2014

-Sigrid-

Nadja1988 skriver:

Hej allesammen..

Jeg ville ligesom de andre opgradere i stedet 

Anmeld

26. august 2014

WilliamDSTN

Hvis i synes ideen er god så gør det vi skal have nye vielsesring til vores søns dåbsdag så får vi os fornyet vores løfter  

Anmeld

26. august 2014

anonym10101

Jeg havde valgt at blive gift i stedet efter 12 år, hehe 

Anmeld

26. august 2014

SandraXOXO

Det synes jeg da sagtens at i kan. Make your own rules ;-) :-D

Anmeld

26. august 2014

Nadja1988

Tak for hjælpen allesammen

Har fået noget at tænke over

Anmeld

26. august 2014

anonym37

Nadja1988 skriver:

Hej allesammen..

Vi har lige været ude og købe vielsesringe, vi har begge haft det sådan at den ring vi får på er den som skal følge os resten af livet, om det er forlovelsesring el vielsesring, vi mener, at vi skal ha den ring på som vi skal ha på og den skal ik skiftes, for så har ringen faktisk ik noget særlig betydning, altså ik for os, men vi er jo alle sammen forskellige så det er jo op til en selv.

Anmeld

2. september 2014

Nadja1988

Vi har allerede valgt at beholde de "gamle" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.