Vil I ikke være søde at stemme :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
8 synes godt om
26. august 2014

Steph_Laurits

Hello skønne kvinder.

Vil I ikke hjælpe mig og gå ind på Wellnessportalens facebookside og der trykke "synes godt om" mit selfie Wellness-billede (I kan nedenfor se hvilket billede det er I skal kigge efter - det koksede og der er derfor 3 stk. af billedet) ... Be Be

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.505341862936006.1073741830.165346203602242&type=1

Kan vinde gavekort på 1000 kr. hvis jeg har flest stemmer på søndag!

Go go go 

Håber I vil hjælpe mig..

På forhånd tak.

Kærlig hilsen StephanieJ

P.S. I må gerne smide en besked eller et "synes godt om" her i tråden når I har stemt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Steph_Laurits

Vil I ikke hjææææælpe

Anmeld

26. august 2014

Goggelogge

Bliver nødt til at sige, dette er grunden til jeg HADER konkurrencer om flest stemmer, det gælder om at kende flest og ikke om at have det bedste billede.. 

Anmeld

26. august 2014

anonym10101

Hello skønne kvinder.

Vil I ikke hjælpe mig og gå ind på Wellnessportalens facebookside og der trykke "synes godt om" mit selfie Wellness-billede (I kan nedenfor se hvilket billede det er I skal kigge efter - det koksede og der er derfor 3 stk. af billedet) ... Be Be

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.505341862936006.1073741830.165346203602242&type=1

Kan vinde gavekort på 1000 kr. hvis jeg har flest stemmer på søndag!

Go go go 

Håber I vil hjælpe mig..

På forhånd tak.

Kærlig hilsen StephanieJ

P.S. I må gerne smide en besked eller et "synes godt om" her i tråden når I har stemt

Har stemt 

Anmeld

26. august 2014

anonym10101

Goggelogge skriver:

Bliver nødt til at sige, dette er grunden til jeg HADER konkurrencer om flest stemmer, det gælder om at kende flest og ikke om at have det bedste billede.. 

Hehe, jeg troede ellers det var omvendt 

Har heller aldrig set andet faktisk, syntes tit i billedekonkurrencer at der står "stem på det bedste billede!" 

Anmeld

28. august 2014

Steph_Laurits

Goggelogge skriver:

Nemlig, var heller ikke klar over at det blev afgjort på denne måde da jeg deltog. Troede DE ville udvælge.. Hader det også! Det er sgu ringe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.