Hjælp tak?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. august 2014

Anonym trådstarter

- Hej alle sammen. jeg skriver i håb om at der er nogle herinde, som har oplevet at have menstruationssmerter, uden at få sin menstraution? sagen er den at jeg ikke har haft min mens. I et års tid, for et par mdr. Siden fik jeg menssmerter, men ingen mens. Tog derfor til min læge for at blive testes for graviditet, og testene viste negativ. Det gik i sig selv igen. Nu efter 2-3 uger har jeg IGEN menssmerter! Men, jeg har stadig ikke mens. Jeg har ømme hofter, og lænd, også går smerterne ned i lårene og i det hele taget føles det bare som om at min mens. Er lige rundt om hjørnet. Hm, så jeg er altså en lille smule frustreret! - så jeg ville høre, om der er nogle herinde som har prøvet noget lign. Eller ved noget om det. Tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Chellie

Ingen erfaringer, men er du blevet tjekket for årsager til, at du ikke har haft mens så længe? Det ville i hvert fald være mit første skridt, stod jeg i din situation 

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Ingen erfaringer, men er du blevet tjekket for årsager til, at du ikke har haft mens så længe? Det ville i hvert fald være mit første skridt, stod jeg i din situation 

Nej det har jeg ikke.

- har fået lavet en underlivsundersøgelse, og alt så fint ud. Thats it.

min læge mener ikke at der er nogen grund til at sætte mig igang med diverse hormoner osv. Før jeg gerne vil være gravid, hvis ikke min mens. Er kommet inden den tid. 

Anmeld

26. august 2014

Chellie

Det var da en pudsig læge... Hvis det fx skyldes PCO eller alvorlig stress, er det jo en god ide at få det afklaret.. Stress kan give alvorlige helbreds-problemer på sigt, og PCO kan i nogle tilfælde give forstadier til type II diabetes...

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det var da en pudsig læge... Hvis det fx skyldes PCO eller alvorlig stress, er det jo en god ide at få det afklaret.. Stress kan give alvorlige helbreds-problemer på sigt, og PCO kan i nogle tilfælde give forstadier til type II diabetes...

Ja. Men, han siger at han ikke tror at det er pco.

det burde han vel også kunne se ved en underlivsundersøgelse, om der er cyster, eller hvordan? :-)

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Op?

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

26. august 2014

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

det burde han vel også kunne se ved en underlivsundersøgelse, om der er cyster, eller hvordan? :-)

Nej, det kan man se via en indvendig scanning

smut til lægen og be om at blive tjekket for pco, hvis din læge ikke går med til det, så må du be om at komme ind til en anden  

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Nej, det kan man se via en indvendig scanning

smut til lægen og be om at blive tjekket for pco, hvis din læge ikke går med til det, så må du be om at komme ind til en anden  

Når okay, jeg må nok heller tage til min læge, og brokke mig igen så! :-)!

Anmeld

27. august 2014

Chellie

Anonym skriver:

Nej, som en anden sagde, så kan man på ingen måde fastslå PCO ud fra en almindelig undersøgelse. Du skal have scannet æggestokkene, ved en indvendig scanning, for at være sikker. 

Jeg var blevet tosset, hvis min læge insisterede på at jeg skulle gå uden mens i årevis, bare fordi jeg ikke lige prøvede at blive gravid... Den manglende mens er jo stadig tegn på, at ét eller andet gør forkert i din krop, så selvfølgelig har du krav på en udredning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.