Kan man få hjælp selvom man har børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

vi snakkede bmi, kost, rygning og motion

og ellers hvad der skulle ske. 

hvis sædprøven var ok, var det inseminering. hvis ikke var det reagensglas behandling. 

vi vidste ik svaret på prøven der, så vi fik info om begge behandlinger  

Super, jeg tror jeg giver det et par måneder til, og hvis ikke går jeg via lægen, da vi inderligt ønsker en mere

Lykkedes det for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Hullabullabulla

Miia90 skriver:

Medicin koster sølle 160kr til inserminring

Kommer bestemt an på hvordan man insemineres, og om man skal hormonstimuleres eller ej, samt hvor mange gange man skal insemineres..

Første gang jeg skulle købe hormonmedicinen måtte jeg slippe omkring 1200, plus æl sprøjte på ca 100 kr.

Alt i alt for de 3 forsøg = 3300-3400 kr :s

Men hvis man kan insemineres i end egen cyklus - ja så er det kun den ægløsende sprøjte man betaler for

Anmeld

25. august 2014

esioul

Anonym skriver:

Super, jeg tror jeg giver det et par måneder til, og hvis ikke går jeg via lægen, da vi inderligt ønsker en mere

Lykkedes det for jer?

nej desværre. vi er videre til reagensglas. 

i skal forresten begge have en henvisning fra lægen

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

nej desværre. vi er videre til reagensglas. 

i skal forresten begge have en henvisning fra lægen

Øv, ønsker jer held og lykke

Og 1000 tak for hjælpen

Anmeld

25. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ja, vi prøver at få en mere, har prøvet i 14 måneder nu, uden held, min spørgsmål er så, kan man få hjælp til en mere, når man har børn??

Ja som beskrevet kan i få hjælp vis insemination. I skal begge til lægen og have en henvisning til gynækolog/ fertilitetsklinik.

Dernæst vil i få taget prøver, blodprøver, sædprøve, og du vil blive scannet og formodentlig få foretaget en gennemskylning af æggelederne for at tjekke for passage. Dernæst lægges en plan for det videre forløb - og det vurderes om du skal hormonstimuleres eller ej, og i så fald hvilke hormoner der skal anvendes.

Pøj pøj med det hele!!

Anmeld

26. august 2014

Anonym

Jeg blev insemineret ved første barn og gav altså over 3000 for medicin pr gang indtil tilskuddet fik beløbet til at falde... Det kommer jo an på hvad man skal have af medicin... Bare så ts ikke tror det automatisk er billig medicin....

Anmeld

26. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Husk det er vigtig at undersøge på klinikkerne hjemmesider,om de har en aftale med sygsikringen,ellers er IUI-H ikke gratis. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.