Var rygning en afgørende faktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2014

Anonym trådstarter

Vi har nu i 13 måneder prøvet at lave nr. 4, og det vil bare ikke lykkes!

Nr. 1 er lavet i cyklus 2

Nr. 2 i cyklus 3

Og nr. 3 i cyklus 5

Så ikke de store problemer der, jeg har altid været ryger, men er stoppet de dage jeg har stået med en positiv test,

Nu har jeg så ikke røget i 3 dage og jeg er SÅ rygetrængende, det ikke noget problem når jeg er gravid, men det er jeg jo ikke nu

Var det afgørende for dig, tænker blev du gravid efter du kvittede smøgerne, eller kvittede du først da du blev gravid? Hvis du da overhovedet stoppede....

Åh, syntes det er hårdt når man bare SÅ gerne li vil have r 4 og ingenting lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

emsaroto

jeg stopper bare automatisk når jeg er gravid, men ryger i alle dage før. 

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

jeg stopper bare automatisk når jeg er gravid, men ryger i alle dage før. 

Det også det jeg har gjort, men syntes godt nok de her 13 måneder trækker tænder ud, når man har haft så nemt ved det de 3 andre gange

Anmeld

25. august 2014

emsaroto

Anonym skriver:

Det også det jeg har gjort, men syntes godt nok de her 13 måneder trækker tænder ud, når man har haft så nemt ved det de 3 andre gange

tja. Måske man bare skulle lade det gå sin gang, og måske ikke tænke så meget på hvad man ønsker sig?

Synes tit der er mange der siger det hjælper ikke at ønske SÅ meget.. men bare at tage det hele som det kommer.

Anmeld

25. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Vi har nu i 13 måneder prøvet at lave nr. 4, og det vil bare ikke lykkes!

Nr. 1 er lavet i cyklus 2

Nr. 2 i cyklus 3

Og nr. 3 i cyklus 5

Så ikke de store problemer der, jeg har altid været ryger, men er stoppet de dage jeg har stået med en positiv test,

Nu har jeg så ikke røget i 3 dage og jeg er SÅ rygetrængende, det ikke noget problem når jeg er gravid, men det er jeg jo ikke nu

Var det afgørende for dig, tænker blev du gravid efter du kvittede smøgerne, eller kvittede du først da du blev gravid? Hvis du da overhovedet stoppede....

Åh, syntes det er hårdt når man bare SÅ gerne li vil have r 4 og ingenting lykkes

Hvor gammel er du, hvis man må spørge? 

Ryger I begge to?

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvor gammel er du, hvis man må spørge? 

Ryger I begge to?

Jeg er 27 og min mand er 31

Ja, eller dvs. jeg faktisk "kun" har været ryger i en måned nu, fandt i, i min mands sommerferie efter 1,5 år som røgfri

Min mand ryger en pak. dagligt

Anmeld

25. august 2014

modesty

Jeg er 27 og min mand er 31

Ja, eller dvs. jeg faktisk "kun" har været ryger i en måned nu, fandt i, i min mands sommerferie efter 1,5 år som røgfri

Min mand ryger en pak. dagligt

Så er det nok nærmere din mand der skal droppe smøgerne, hvis det skal gøre en forskel. Du har jo været røgfri under stort set hele PB, så. Røg påvirker både æg og sæd. Det er jo ikke sådan så det gør en kolossal forskel, men det har en mærkbar og målbar (statistisk) effekt at droppe smøgerne. F.eks må man ikke ryge når man er i fertilitetsbehandling fordi det forringer chancerne.

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Så er det nok nærmere din mand der skal droppe smøgerne, hvis det skal gøre en forskel. Røg påvirker både æg og sæd. Det er jo ikke sådan så det gør en kolossal forskel, men det har en mærkbar og målbar (statistisk) effekt at droppe smøgerne.

Det tror jeg ikke han vil og jeg ved jo selv hvor svært det er, og vil man ikke, ja så kan man ikke ...

Men det ville ellers være rart, så falder jeg heller ikke i, de to gange om året han har ferie

Må vist bare væbne mig med tålmodighed og så kvitte de skide smøger og håbe på de gyldne streger kommer indenfor et par måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.