Hjælp, skal undersøges på sygehuset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
4 svar
2 synes godt om
25. august 2014

PrincessTanja

Hej allesammen.

Jeg fødte for 1 ½ år siden og fik samtidig lagt en p-stav. Så siden da har jeg ikke haft min menstruation, indtil nu. Fordi for 4 måneder siden begyndte jeg og bløde igen, men det er bare ikke stoppet igen. Så jeg var menstruationsfri i ca. 1 år og nu har nu blødt hver dag de 4 sidste måneder.

Har været ved lægen med det og hun undersøgte og mærkede, og fandt min højre æggestok er forstørret. Hun var meget bekymret og har henvist mig til Gynækologisk Afd. på sygehuset.

Er selv bekymret, men samtidig glæder jeg mig til og blive udredt på sygehuset, dog er der stadig en hel måned til min tid derude.

Vil lige høre om der er nogen der kender til det? Nogen der ved noget om og have forstørret æggestok(ke)?

Er sq lidt urolig.

/Tanja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Lisbeth1985

Jeg kan godt forstå,at du er nervøs. Jeg vil dog berolige dig med,at hvis lægen mente,at det er noget alvorligt,så ville du få en tid på hospitalet langt hurtigere. 

Jeg krydser fingre for,at det bare er dine hormoner,som driller..

Anmeld

26. august 2014

Babydrøm

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

Jeg fødte for 1 ½ år siden og fik samtidig lagt en p-stav. Så siden da har jeg ikke haft min menstruation, indtil nu. Fordi for 4 måneder siden begyndte jeg og bløde igen, men det er bare ikke stoppet igen. Så jeg var menstruationsfri i ca. 1 år og nu har nu blødt hver dag de 4 sidste måneder.

Har været ved lægen med det og hun undersøgte og mærkede, og fandt min højre æggestok er forstørret. Hun var meget bekymret og har henvist mig til Gynækologisk Afd. på sygehuset.

Er selv bekymret, men samtidig glæder jeg mig til og blive udredt på sygehuset, dog er der stadig en hel måned til min tid derude.

Vil lige høre om der er nogen der kender til det? Nogen der ved noget om og have forstørret æggestok(ke)?

Er sq lidt urolig.

/Tanja.

Anmeld

26. august 2014

maak

Jeg oplevede selv at bløde hver dag i flere måneder - det skyldtes en godartet knude på min æggestok som jeg fik fjernet! Hvis det er sådan noget der er årsagen skal du ikke være nervøs - det er så rart at få vished 

Anmeld

26. august 2014

Isabella_mor

jeg tænker straks at du nok har en cyste.. (de er for det meste godartede, men kan forvolde store smerter og/eller bløding) og der er mange kvinder der får dem.  både nogle som forsvinder af sig selv, og nogle der skal opereres væk. 

men jeg er ikke læge... 

men kom da med en opdatering når du har været til undersøgelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.