Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EnGodMor skriver: Det smager os bedst Har en masse opskrifter hvis du os vil igang
Det smager os bedst
Har en masse opskrifter hvis du os vil igang
Du må gerne sende til mig
Har kun fået lavet henkogte tomater, solbær gele og brombærgele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SanJose skriver: Nu har jeg lagt mærke til at de fleste her i tråden opbevarer løg og kartofler i køleskabet. Skal man det? Jeg har en kurv fyldt med kartofler, jordskokker, rødbeder og løg, der står på min forrådsreol.
Nu har jeg lagt mærke til at de fleste her i tråden opbevarer løg og kartofler i køleskabet. Skal man det? Jeg har en kurv fyldt med kartofler, jordskokker, rødbeder og løg, der står på min forrådsreol.
Jeg har hverken en kold gang, kælder eller forråds reol. Så jeg må nøjes med køleskabet
Inger skriver: Der findes og SKAL forsat findes en god plade chokolade ( eller flere ) i mit køleskab til en god kop kaffe.. og så må det være ketchup der altid forefindes, nå ja og så det meste af det de andre skriver..
Der findes og SKAL forsat findes en god plade chokolade ( eller flere ) i mit køleskab til en god kop kaffe..
og så må det være ketchup der altid forefindes, nå ja og så det meste af det de andre skriver..
Jeg har chokolade i skuffen, syntes det bliver alt for mærkeligt i køleskabet - det er synd for chokoladen. Efter min mening
Ketchup er et must have
debbie19 skriver: vores køleskab er ret tomt altid. har lige taget et kig og sådan ser det altid ud stegemargarine. flydene og fast- mælk yougurt karry ketchup 3 forskelige slags alm ketchup smør 2 slags pålægchokolade chokolade. cola juice
vores køleskab er ret tomt altid. har lige taget et kig og sådan ser det altid ud
stegemargarine.
flydene og fast-
mælk
yougurt
karry ketchup 3 forskelige slags
alm ketchup
smør
2 slags pålægchokolade
chokolade.
cola
juice
Hvad spiser i så ?
Karry ketchup er også et stort hit herhjemme, men lige frem 3 slags
Aalborg_Pigen skriver: Du må gerne sende til mig Har kun fået lavet henkogte tomater, solbær gele og brombærgele
Jeg tager lige lidt forskelligt billeder af det jeg har og sætter herind
SandraXOXO skriver: Mælk. Vand.Cola.Saftevand.Æg.Gær.Hamburgryg, leverpostej, kødpølse osv.Smør.Margarine.Ketchup.Chokolade.Gulerødder, agurk, tomat osv. Yoghurt. Fryseren er fuld af kød og isterninger ;-)
Mælk. Vand.Cola.Saftevand.Æg.Gær.Hamburgryg, leverpostej, kødpølse osv.Smør.Margarine.Ketchup.Chokolade.Gulerødder, agurk, tomat osv. Yoghurt. Fryseren er fuld af kød og isterninger ;-)
Vores fryser bugner også af isterninger og kød Nu skal der hvis snart ryddes op
EnGodMor skriver: Jeg tager lige lidt forskelligt billeder af det jeg har og sætter herind
Tak
Der var lidt
Den opskrift på blåbær marmelade, den opskrift bruger jeg til alle slags marmelader, erstatter bare blåbærene med fx jordbær hindbær blandet bær eller andet, og holder lidt igen med sukkeret og smager mig stille frem.
Og sorry for stavefejl
Aalborg_Pigen skriver: Hvad spiser i så ? Karry ketchup er også et stort hit herhjemme, men lige frem 3 slags
hvad mener du med hvad vi spiser?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128