hvornår ville i teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
6 svar
2 synes godt om
25. august 2014

frkanonym

er endelig kommet tilbage efter en lang pause herinde fra. dejligt at være tilbage på babydk

hvornår ville i teste, hvis i var i mit sted? min cyklus er virkelig mærkelig! den har været på 28 dage i et års tid nu. lige indtil for et par måneder siden. der kunne den nemt gå 2-3 uger over tid. så den endte på 42-49 dage.

min mens skulle (efter de 28 dage) være kommet i onsdags. men har ikke fået den, og har slet ingen tegn på, den er på vej. har lidt murren engang imellem samt kvalme de sidste par dage, men det er ganske normalt.

jeg bruger womanlog til at holde styr på det hele, men ved snart ikke, om jeg skal ændre cykluslængden.

jeg tror ikke på, jeg er gravid, da jeg absolut ingen tegn har på det. tænker lidt, om min krop har spillet mig et puds, og den derfor er gået 2-3 uger over tid de sidste par måneder. ved godt, ingen af jer kan svare på det, men lufter lige lidt tanker her i slutningen af tråden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

biniek

frkanonym skriver:

er endelig kommet tilbage efter en lang pause herinde fra. dejligt at være tilbage på babydk

hvornår ville i teste, hvis i var i mit sted? min cyklus er virkelig mærkelig! den har været på 28 dage i et års tid nu. lige indtil for et par måneder siden. der kunne den nemt gå 2-3 uger over tid. så den endte på 42-49 dage.

min mens skulle (efter de 28 dage) være kommet i onsdags. men har ikke fået den, og har slet ingen tegn på, den er på vej. har lidt murren engang imellem samt kvalme de sidste par dage, men det er ganske normalt.

jeg bruger womanlog til at holde styr på det hele, men ved snart ikke, om jeg skal ændre cykluslængden.

jeg tror ikke på, jeg er gravid, da jeg absolut ingen tegn har på det. tænker lidt, om min krop har spillet mig et puds, og den derfor er gået 2-3 uger over tid de sidste par måneder. ved godt, ingen af jer kan svare på det, men lufter lige lidt tanker her i slutningen af tråden

jeg tror jeg ville teste efter 30 dage bare for at være sikker. 

Anmeld

25. august 2014

frkanonym

Biniek skriver:

jeg tror jeg ville teste efter 30 dage bare for at være sikker. 

ville være 4+5 nu, så dvs cd 33.

Anmeld

25. august 2014

biniek

frkanonym skriver:

ville være 4+5 nu, så dvs cd 33.

så er det jo bare at prøve  

du har vel intet at miste  

Anmeld

25. august 2014

frkanonym

Biniek skriver:

så er det jo bare at prøve  

du har vel intet at miste  

slet ikke, tværtimod kan jeg kun blive overrasket!

Anmeld

25. august 2014

biniek

frkanonym skriver:

slet ikke, tværtimod kan jeg kun blive overrasket!

lykke til  

krydser fingre  

Anmeld

25. august 2014

frkanonym

Biniek skriver:

lykke til  

krydser fingre  

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.