At blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
8 synes godt om
25. august 2014

Anonym trådstarter

Hej tøser .. 

Mig og min kæreste har planer om og blive gravide i det nye år. Da han så er færdig udlært og jeg er færdig på skole

Vi vi vil gerne prøve og lave ønske baby med start i januar 2015 

men en mit spørgsmål er, jeg er på p-piller og skal jo så stoppe med dem, hvornår vil i mene jeg skulle stoppe med og tage dem? 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Tildemor

Jeg ville sige stop i december, så har kroppen tid til at komme sig

Anmeld

25. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej tøser .. 

Mig og min kæreste har planer om og blive gravide i det nye år. Da han så er færdig udlært og jeg er færdig på skole

men en mit spørgsmål er, jeg er på p-piller og skal jo så stoppe med dem, hvornår vil i mene jeg skulle stoppe med og tage dem? 

Knus

Jeg ville smide dem snarest muligt og bruge gummi - da det snildt kan tage 6 måneder før hormonerne er ude af kroppen

Anmeld

25. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej tøser .. 

Knus

Nu. Det kan tage en del måneder før cyklus er tilbage til normalen, efter p-pille stop. Det kan også ske at kroppen er fin med det samme, men man ved aldrig. Op til et halvt år før cyklus er normal, er vist tommelfingerreglen.

Anmeld

26. august 2014

Meandu

26. august 2014

Mor til F

Jeg ville smide dem nu. Fra jeg smed mine,  til jeg fik mens, gik der 6 måneder. 

Anmeld

26. august 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg ville osse sige nu og så bruge kondom
fra jeg smed mine til jeg blev gravid gik der 1år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.