Gravid trods kraftig blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.144 visninger
14 svar
9 synes godt om
24. august 2014

Anonym trådstarter

Har brug for hjælp.

Jeg har lige haft mens. Blødte rimelig kraftigt. Dog havde jeg det ikke som jeg plejer. Havde kramper og små hedeture. Tog en test under mens, som var negativ. (skulle udelukke at der var noget derinde) 

Nu er mens så stoppet, men kramperne er der stadig. Tænkte jeg så ville teste, og nu er testen positiv.

Hva sker der lige?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Leonora

Anonym skriver:

Har brug for hjælp.

Jeg har lige haft mens. Blødte rimelig kraftigt. Dog havde jeg det ikke som jeg plejer. Havde kramper og små hedeture. Tog en test under mens, som var negativ. (skulle udelukke at der var noget derinde) 

Nu er mens så stoppet, men kramperne er der stadig. Tænkte jeg så ville teste, og nu er testen positiv.

Hva sker der lige?  

Hmmmm underligt - prøv lige at smid et billede ind af testen .
Blev den positiv inden for tid?

Louise

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Hmmmm underligt - prøv lige at smid et billede ind af testen .
Blev den positiv inden for tid?

Louise

Jeg har lige uploaded et. Ja stregen kom med det samme. For 2 dage siden var dem negativ. 

Anmeld

24. august 2014

Leonora

Tja der er faktisk en del der bløder under deres graviditet.
Og ja den test er bestemt positiv.

Måske du sku få taget en blodprøve for at se om dit hcg er højt nok til en normal graviditet

og tillykke

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Tja der er faktisk en del der bløder under deres graviditet.
Og ja den test er bestemt positiv.

Måske du sku få taget en blodprøve for at se om dit hcg er højt nok til en normal graviditet

og tillykke

Jeg har bestilt test af samme mærke på nettet, så må prøve når jeg modtager dem.

Er den tydeligere må der være et eller andet 

Anmeld

25. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har faktisk prøvet at tage præcis samme mærke test,der også blev flot positiv,men fakta var desværre at jeg ingen gang havde haft ÆL inu,selv om vi troede det,så hvad testen havde reageret på er stadig uvist,så jeg stoler ikke på dem,og jeg ville tage et nyt mærke eller få taget blodprøve.

Jeg krydser finger for dig. 

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Jeg har faktisk prøvet at tage præcis samme mærke test,der også blev flot positiv,men fakta var desværre at jeg ingen gang havde haft ÆL inu,selv om vi troede det,så hvad testen havde reageret på er stadig uvist,så jeg stoler ikke på dem,og jeg ville tage et nyt mærke eller få taget blodprøve.

Jeg krydser finger for dig. 

prøvede 2 forskellige der viste det samme. Synes bare det er underligt den var negativ da blødningen stod på og positiv nu hvor den er stoppet.

man skulle tro det var omvendt hvis det var en bio.

Anmeld

25. august 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

prøvede 2 forskellige der viste det samme. Synes bare det er underligt den var negativ da blødningen stod på og positiv nu hvor den er stoppet.

man skulle tro det var omvendt hvis det var en bio.

Et eller andet sted syntes jeg nu at det giver godt nok mening.

Altså, du er gravid, men en langsom starter. Din krop har ikke produceret nok HCG til at stoppe din menstruation (altså, din krop har endnu ikke "registreret" at den var gravid), og så nogle dage senere er HCG jo steget/fordoblet og kan nu måles på testen. Giver det mening?

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Et eller andet sted syntes jeg nu at det giver godt nok mening.

Altså, du er gravid, men en langsom starter. Din krop har ikke produceret nok HCG til at stoppe din menstruation (altså, din krop har endnu ikke "registreret" at den var gravid), og så nogle dage senere er HCG jo steget/fordoblet og kan nu måles på testen. Giver det mening?

Ja det gør det faktisk

må se hvad testen i morgen viser. Der skulle de gerne komme med posten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.