Friplads i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2014

Anonym trådstarter

Nogen som kan hjælpe. Har fået bevilligt friplads pr d 1/9, tjekkede lige betalings oversigt fra sep og der står institutionspladsen på ...

Det burde den ved ikke ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nogen som kan hjælpe. Har fået bevilligt friplads pr d 1/9, tjekkede lige betalings oversigt fra sep og der står institutionspladsen på ...

Hvor meget friplads har du fået? Vi har fx 86%, så derfor skal vi stadig betale lidt 

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvor meget friplads har du fået? Vi har fx 86%, så derfor skal vi stadig betale lidt 

Fuld friplads , skal betale frugt ordning. Men det fulde beløb står til at blive trukket på betalings oversigten

Anmeld

24. august 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Er det blevet afgjort tidsnok til at de har kunne stoppe betalingen for næste måned ?

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Er det blevet afgjort tidsnok til at de har kunne stoppe betalingen for næste måned ?

Det er et godt spørgsmål . Er det noget jeg skal meddele ??

Anmeld

24. august 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Det er et godt spørgsmål . Er det noget jeg skal meddele ??

Du kan da kontakte din bank, og høre om de har fået besked om at stoppe det, men ikke har kunne nå det

Du kan også kontakte pladsanvisningen, og høre om der er sket en fejl, siden det ikke er blevet stoppet

Det er nok en af de 2 ting der er årsagen, så vidt jeg kan se

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Du kan da kontakte din bank, og høre om de har fået besked om at stoppe det, men ikke har kunne nå det

Du kan også kontakte pladsanvisningen, og høre om der er sket en fejl, siden det ikke er blevet stoppet

Det er nok en af de 2 ting der er årsagen, så vidt jeg kan se

Tak for svar, det vil jeg prøve. Modtog svar fra kommunen d 18/8 at bevilling var gået igennem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.