Hej I alle søde kloge mennesker
Jeg håber på at I kan hjælpe med med noget viden omkring fertilt udflåd. Min mand og jeg har prøvet at blive gravide i mange(!!) måneder uden held til vores store skuffelse. Vi har prøvet at time sex til 1-3 gange om dagen helt op til hvor jeg regner med at have ægløsning, som jeg anser er hvor jeg har fertilt udflåd, som de sidste par måneder har været 1 uge før min menstruation, og det er IDAG at det fertile udflåd kom ud som en 'skylle' og jeg forventer (medmindre jeg er heldig at være blevet gravid) at få min menstruation om 7-8 dage.
Jeg har læst mig til på diverse sider at ægløsning er ca.12-16 dage før forventet menstruation, hvor man gerne skulle kunne observere det fertile udflåd.
Mit spørgsmål er så, idet jeg her 7-8 dage før forventet menstruation, om det fertile udflåd kan 'sidde' i nogle dage og først løsne sig og komme ud som en 'flod' som det har gjort i morges, EFTER ægløsningen, eller er det LIGE NU at jeg har ægløsning og skal fortsætte med at sexe?
Vi havde desværre ikke sex igår da vi var på hele dagen med vores 3 andre lækre unger fra tidlig morgen og besøgte vores gode venner
men i forgårs havde vi samleje sent formiddag. Jeg har 30-31 dage i min cyclus og de to sidste menstruationer var d.1.juli og 1.august.
Håber I kan hjælpe mig med at komme af med min forvirring og evt. links da jeg tænker at man kan da ikke have ægløsning så sent som 7-8 dage før menstruation eller hvad??
<3 En forventningsfuld forhåbentlig mor igen
Anmeld