implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
12 svar
3 synes godt om
24. august 2014

Annie88

Kunne godt tænke mig at høre andres oplevelser omkring implantationsblødning og hvornår i har fået en positiv test efterfølgende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Rockertand

Annie88 skriver:

Kunne godt tænke mig at høre andres oplevelser omkring implantationsblødning og hvornår i har fået en positiv test efterfølgende?

Implantationsblødning ca. 7 dage før forventet mens (som ikke er en reel blødning, men blodtilblandet udflåd set ved et enkelt toiletbesøg), testede supersvagt positiv fra 3+2.

Anmeld

24. august 2014

Kærlighediminmave

Rockertand skriver:

Implantationsblødning ca. 7 dage før forventet mens (som ikke er en reel blødning, men blodtilblandet udflåd set ved et enkelt toiletbesøg), testede supersvagt positiv fra 3+2.

Skal man nødvendigvis bløde? 

Anmeld

24. august 2014

Annie88

Nej skal man ikke. Har bare haft to dage med brunlig udflåd og så tænkte gad vide hvad det er tegn på :-)

Anmeld

24. august 2014

Kærlighediminmave

Annie88 skriver:

Nej skal man ikke. Har bare haft to dage med brunlig udflåd og så tænkte gad vide hvad det er tegn på :-)

Okay ja for jeg håber nemlig at det var implantations smerter jeg havde i torsdags men har ikke haft nogle blødninger, tilgengæld skal jeg tisse hele tiden. 

Anmeld

24. august 2014

fit_fys

Spørger lige dumt - hvad er implantationsblødning?

Anmeld

24. august 2014

Kærlighediminmave

T.K. skriver:

Spørger lige dumt - hvad er implantationsblødning?

Det er en blødning fra når ægget sætter sig fast i livmoderen

Anmeld

25. august 2014

fit_fys

Skrukkeluk skriver:

Det er en blødning fra når ægget sætter sig fast i livmoderen

Takker 

Anmeld

25. august 2014

Kærlighediminmave

Bum bum 3+4 idag nu forsvandt de ømme brystvorter, er det godt eller skidt tegn. ? Ville nu gerne at de blev ved med at være ømme! 

Kan heldigvis ikke teste idag for har ikke nogle teste hjemme og 4 km på cykel for at hente en test gider jeg alligevel ikke, så jeg kan godt holde mig i skindet idag

havde bare sådan en fornemmelse af at den var der, men nu hvor et af symptomerne er forsvundet ja så mister man lidt modet

Anmeld

25. august 2014

biniek

Skrukkeluk skriver:

Bum bum 3+4 idag nu forsvandt de ømme brystvorter, er det godt eller skidt tegn. ? Ville nu gerne at de blev ved med at være ømme! 

Kan heldigvis ikke teste idag for har ikke nogle teste hjemme og 4 km på cykel for at hente en test gider jeg alligevel ikke, så jeg kan godt holde mig i skindet idag

havde bare sådan en fornemmelse af at den var der, men nu hvor et af symptomerne er forsvundet ja så mister man lidt modet

aldrig mist modet  

det hjælper så ikke :* lykke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.