At gemme ledninger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. august 2014

Sitrani

Hejsa..
Vi har et modem med dertilhørende ledninger.... Jeg HADER ledninger, men desværre kan modemmet kun stå fremme i et hjørne, hvor man vil komme til at se det pga. strømstik og antennestik...
Hvordan gemmer I jeres ledninger, hvis ikke man lige kan smide dem ind under sofaen eller lign.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Michael healer

Sitrani skriver:

Hejsa..
Vi har et modem med dertilhørende ledninger.... Jeg HADER ledninger, men desværre kan modemmet kun stå fremme i et hjørne, hvor man vil komme til at se det pga. strømstik og antennestik...
Hvordan gemmer I jeres ledninger, hvis ikke man lige kan smide dem ind under sofaen eller lign.?

Stille et møbel foran, en hjørnereol eller noget i den stil

Anmeld

24. august 2014

Rockertand

Sitrani skriver:

Hejsa..

Skinner eller sådan en plastikspiral-ting, man kan købe til formålet.

Anmeld

24. august 2014

Ønskebarnet2014

Kabel skjuler��

Anmeld

24. august 2014

Frk_Louise

Sitrani skriver:

Hejsa..

Har præcis samme problem herhjemme! Jeg har købt en plante i en stor krukke og stillet den foran 

Det har hjulpet lidt, men kunne også godt bruge en bedre løsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.