Øv :( og har I nogen erfaring med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. august 2014

Babydrøm

B-Daddy og Matas Gele Royal (bidro)?

Øv min menses kom igår  Ved simpelthen ikke hvorfor det ik vil lykkes for os  

Idag besluttede vi os for at købe B-Daddy og bidro, for at se om det kan hjælpe  

Min kæreste og jeg skal til en samtale/undersøgelse på en fertilitets klinik i midten af september. Vi har prøvet i lidt over 1 år.

Min kæreste tager ingen vitaminer. Han tager en kapsel med olierne 3-6-9. Har I nogle erfaringer med B-Daddy? Skal han også tage andre vitaminer eller?  Han skal være væk med sit job i 20 dage, fra på onsdag. Skal han begynde at tage dem allerede i morgen, eller vente lidt, så han er tættere på at komme hjem fra job igen? Hvad ville I gøre? 

Jeg spiser vitaminer til gravide og fiskeolie. Har købt Matas Gele Royal idag. Den er billigere end bidro, forventer den er lige så god Har I nogen erfaring med dem? Må jeg tage dem hele måneden? Skal jeg tage andre vitaminer? 

Tak for at du læste med  Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Babydrøm

Slet ingen der vil dele erfaringer?  

Anmeld

24. august 2014

Wik

Jeg forsøgte selv i 9-10 mdr, før jeg blev gravid første gang. Jeg tog noget der hed baby me now. Jeg tror ikke det er vitaminerne der gør det store, men jeg syntes det gav mening for mig.

Tror det var psykisk og tilfældigheder at det tog så lang tid, jeg ente med at gå til min læge for at blive tjekket om der kunne være noget i vejen. Jeg blev undersøgt, og med en smil sagde hun at det nok skulle komme, jeg var sund og rask og hun var sikker på jeg snart ville blive gravid. 

Det gjorde jeg så måneden efter. Med det vil jeg sige at så længe der ikke er noget umiddelbart så skal det nok komme. Hvis det viser sig at der er noget der ikke virker som det skal er sagen jo en anden, men vil sige at meget tit er psykisk man vil det så meget, man tæller månederne, man undre sig man tester, og tiden går bare. 

Fat mod og tror det nok skal komme, så håber jeg at jeg får ret i at det snart kommer. Men prøv med vitaminerne uanset, det er kun godt. 

Anmeld

24. august 2014

Hullabullabulla

Babydrøm skriver:

B-Daddy og Matas Gele Royal (bidro)?

Øv min menses kom igår  Ved simpelthen ikke hvorfor det ik vil lykkes for os  

Idag besluttede vi os for at købe B-Daddy og bidro, for at se om det kan hjælpe  

Min kæreste og jeg skal til en samtale/undersøgelse på en fertilitets klinik i midten af september. Vi har prøvet i lidt over 1 år.

Min kæreste tager ingen vitaminer. Han tager en kapsel med olierne 3-6-9. Har I nogle erfaringer med B-Daddy? Skal han også tage andre vitaminer eller?  Han skal være væk med sit job i 20 dage, fra på onsdag. Skal han begynde at tage dem allerede i morgen, eller vente lidt, så han er tættere på at komme hjem fra job igen? Hvad ville I gøre? 

Jeg spiser vitaminer til gravide og fiskeolie. Har købt Matas Gele Royal idag. Den er billigere end bidro, forventer den er lige så god Har I nogen erfaring med dem? Må jeg tage dem hele måneden? Skal jeg tage andre vitaminer? 

Tak for at du læste med  Håber nogen kan hjælpe

Zink, selen og D-vitamin er påvist godt for sædkvaliteten. Min mand tog i en periode 6 piller om dagen (c, d, zink, selen, folsyre og en mere)

Anmeld

24. august 2014

ILoveMyMiracle

Jeg har ingen erfaring med det som du skriver, men jeg har tidligere været på det der hedder kanonkuren, den kan man læse om på nettet.

Men jeg synes virkelig at i skal overveje at vente med alt det der, når i nu har en tid på en klinik.

Den klinik vi var på anbefalede ikke at man tog en masse piller som mand. Og hvis han har brug for vitaminer eller lignende, så får i det at vide på klinikken. Hvad angår dig, hvis i nu ender med at skal i behandling, så må man ikke bruge noget udover de ting som man får på recept fra klinikken af.

held og lykke med jeres babyprojekt, jeg krydser fingre for at det snart lykkes! 

Anmeld

25. august 2014

Babydrøm

Wik skriver:

Jeg forsøgte selv i 9-10 mdr, før jeg blev gravid første gang. Jeg tog noget der hed baby me now. Jeg tror ikke det er vitaminerne der gør det store, men jeg syntes det gav mening for mig.

Tror det var psykisk og tilfældigheder at det tog så lang tid, jeg ente med at gå til min læge for at blive tjekket om der kunne være noget i vejen. Jeg blev undersøgt, og med en smil sagde hun at det nok skulle komme, jeg var sund og rask og hun var sikker på jeg snart ville blive gravid. 

Det gjorde jeg så måneden efter. Med det vil jeg sige at så længe der ikke er noget umiddelbart så skal det nok komme. Hvis det viser sig at der er noget der ikke virker som det skal er sagen jo en anden, men vil sige at meget tit er psykisk man vil det så meget, man tæller månederne, man undre sig man tester, og tiden går bare. 

Fat mod og tror det nok skal komme, så håber jeg at jeg får ret i at det snart kommer. Men prøv med vitaminerne uanset, det er kun godt. 

Tak for dit svar 

Tror desværre også at det psykiske betyder meget. Men synes godt nok det er svært ik at tænke så meget på pb, især når det ik vil lykkes. Men håber snart der falder lidt mere ro på, nu bliver vi også undersøgt for at finde ud af om vi fejler noget eller ej. 

Dejligt det lykkes for jer kort tid efter lægebesøget  

Vi prøver at holde modet oppe, det skal lykkes  

Tusind tak, håber også du har ret  

Ja nu er vitaminerne købt, så dem tager vi, de skader jo ik

Anmeld

25. august 2014

Babydrøm

KBN88 skriver:

Zink, selen og D-vitamin er påvist godt for sædkvaliteten. Min mand tog i en periode 6 piller om dagen (c, d, zink, selen, folsyre og en mere)

Tak for dit svar Det var mange piller! Han starter med B-Daddy, bidro og så køber vi nok også nogle alm. vitaminpiller. 

Anmeld

25. august 2014

Babydrøm

Jeg har ingen erfaring med det som du skriver, men jeg har tidligere været på det der hedder kanonkuren, den kan man læse om på nettet.

Men jeg synes virkelig at i skal overveje at vente med alt det der, når i nu har en tid på en klinik.

Den klinik vi var på anbefalede ikke at man tog en masse piller som mand. Og hvis han har brug for vitaminer eller lignende, så får i det at vide på klinikken. Hvad angår dig, hvis i nu ender med at skal i behandling, så må man ikke bruge noget udover de ting som man får på recept fra klinikken af.

held og lykke med jeres babyprojekt, jeg krydser fingre for at det snart lykkes! 

Tak for dit svar

Vi har hurtigt skimmet kanonkuren på nettet, den har vi ik lyst til at gå igang med. Vi vil heller ik tage en masse, men vi håber inderligt det snart lykkes!  Vi vil helst slippe for at skulle i behandling.

Vi har snakket om de ekstra vitaminer en del gange, og da det  heller ik lykkes nu, ja så besluttede vi os for at prøve dem, så vi prøver dem vi har købt og så får vi af se hvad de siger på klinikken om 1 månedes tid Vi har kun købt til 1 månedes forbrug, vi satser på det kan give et kick   Tak for Info om behandling

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.