Hej,
Skriver i håb om at nogen har ligende erfaringer eller blot et godt råd..
I december sidste år, kom jeg igennem et kræftpakke forløb pga pletblødninger og fordi min læge mistænkte celleforandringer. Resultatet var at alt var fint, hvilket jo er dejligt!
Efterfølgende har jeg brugt en mens kalender for at kunne følge og dokumentere mine cyklusser i sammenråd med lægen. De første måneder i 2014 var der ingen problemer, forholdsvise stabile cyklusser og ingen pletblødninger..
Fra Maj og til nu er mine mens smerter blevet betydeligt værrer, jeg har nu så ondt i det første døgn at jeg bliver nødt til at blive hjemme fra job, jeg har store smerter i ryg og hele vejen ned i lårene, sveder og skiftevis fryser (koldsveds agtigt) og kvalme. Min mens er tilgengæld temmelig kortvarig ca. 4 dage..
Fik opfølgend smeartest i juni som viste ingen celleforandringer

Men nu er jeg i denne cyklus begyndt at pletbløde igen, både efter sex men også "bare fordi", og jeg oplever næsten daglige smerter i en eller anden forstand.
Bør jeg kontakte lægen?
Jeg mener smeartest fra i sommers var fin, jeg kan ikke blive gravid (er steriliseret) så det kan ikke være derfor. Og har ikke skiftende sexpartnere (er gift), og vist ikke gammel nok til overgangsalderen (er i starten af 30'erne)..
Så kære kvinder ... HJÆLP!!
Anmeld