Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg kan ikke se de unge mødre, så jeg får kun nyhederne på nettet, så ved ikke om I alle ved det allerede...
Men at Camilla skal have sit ottende barn(hun havde ellers sagt at hun ikke ville have børn med den nye.) nu er hun med nummer 2.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er da dejligt for hende.
Ønsker hende og hendes børn alt det bedste.
Yurie skriver: Ja, jeg kan ikke se de unge mødre, så jeg får kun nyhederne på nettet, så ved ikke om I alle ved det allerede... Men at Camilla skal have sit ottende barn(hun havde ellers sagt at hun ikke ville have børn med den nye.) nu er hun med nummer 2.
Jeg gad godt vide hvordan hun har råd til det
Og vigtigst af alt; tid nok til alle børnene... det er svært nok med to børn + en på vej synes jeg
Og hvad gør man lige mht bil
Christine skriver: Jeg gad godt vide hvordan hun har råd til det Og vigtigst af alt; tid nok til alle børnene... det er svært nok med to børn + en på vej synes jeg Og hvad gør man lige mht bil
De seks af dem bor hos Benjamin, men hun er selv ked af at hun ikke er mere sammen med de seks store og vil gerne have med samværd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128