min datter har slået sig, skadestue eller ej????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
8 svar
5 synes godt om
24. august 2014

cecilie1984

Hej

kan i hjælpe da jeg er lidt i tvivl.

min datter faldt sover støvsugeren i går ved 17 tiden og har haft ondt i benet siden. Det er ved anklen der ved knoglen. Hun går sådan på siden af foden for at det ikke gør ondt og hvis man rører eller bøjer foden tilbage gør det ondt. Og også hvis hun sådan lige "glemmer" det et kort øjeblik og hun derfor støtter på benet.

Men der er ikke rigtig noget at se en lille smule hævelse måske men er ikke sikker.

Hun har siddet med is på, siddet med benet op i går og har støttebind på.

Kan ikke finde ud af om det er for lidt at tage på skadestuen med men ved jo ikke om det bare er slaget, brækket er den ihvertfald ikke.

hvad havde i gjort???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

FamilenStorm

cecilie1984 skriver:

Hej

kan i hjælpe da jeg er lidt i tvivl.

min datter faldt sover støvsugeren i går ved 17 tiden og har haft ondt i benet siden. Det er ved anklen der ved knoglen. Hun går sådan på siden af foden for at det ikke gør ondt og hvis man rører eller bøjer foden tilbage gør det ondt. Og også hvis hun sådan lige "glemmer" det et kort øjeblik og hun derfor støtter på benet.

Men der er ikke rigtig noget at se en lille smule hævelse måske men er ikke sikker.

Hun har siddet med is på, siddet med benet op i går og har støttebind på.

Kan ikke finde ud af om det er for lidt at tage på skadestuen med men ved jo ikke om det bare er slaget, brækket er den ihvertfald ikke.

hvad havde i gjort???

Hvis du er i tvivl, kan du altid ringe og høre vagtlægen ad tænker jeg..

God bedring ned hende..

Anmeld

24. august 2014

Kay

Altså det er jo sådan at børns knogler er bløder end vores og deres led er strammere, hvilket gør at de faktisk nemmere brækker knogler end forstuver hvor det er omvendt med voksne

Hun kan sagtens havde fået en revne i knoglen, som jo også er et brud, men det er jo ikke til at sige for os almindelige mennesker

Men hvis du er meget i tvivl så tag afsted, hellere en gang for meget end en for lidt 

Anmeld

24. august 2014

EnGodMor

Ville ringe til lægevagten og forklare det, som du har forklaret det her, og så må de tager stilling til det, ud fra det du fortæller. 

God bedring med hende.

Anmeld

24. august 2014

cecilie1984

tak for hjælpen

har ringet og de vil gerne se hende kl 11.10

så har de selv taget valget

Anmeld

24. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
cecilie1984 skriver:

tak for hjælpen

har ringet og de vil gerne se hende kl 11.10

så har de selv taget valget

Bekymret så vil lige høre hvad de sagde til din datter.

Anmeld

24. august 2014

cecilie1984

hannetheis skriver:

Bekymret så vil lige høre hvad de sagde til din datter.

hej

hvor sødt af dig at tænke på os

hun havde forstuet et ledbånd i foden.

Anmeld

24. august 2014

Wik

JA !!! du skal afsted med dig. Små børn er nogle seje nogle, det skal da til røngent synes jeg. Jeg har selv en datter med brækket ben, og hun snublede bare. De kan være vanvittig uheldige, men er også robuste.

Jeg synes du skal tage afsted  

Anmeld

24. august 2014

Wik

cecilie1984 skriver:

hej

hvor sødt af dig at tænke på os

hun havde forstuet et ledbånd i foden.

Hov så det ikke, god bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.