Smerter før mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. august 2014

Anonym trådstarter

Hejsa. Er det normalt at få smerter (mens agtige og så alligevel ik) smerter en hel uge inden forventet mens?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa. Er det normalt at få smerter (mens agtige og så alligevel ik) smerter en hel uge inden forventet mens?? 

Oveni at jeg har været mega MEGA træt.. 

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen??:/

Anmeld

24. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Der er et meget bredt spektrum for hvad der er normalt, når det drejer sig om underlivet. De hormoner er aldrig helt til at regne med. Så prøv at væbne sig med tålmodighed og tag en test hvis du går over tid :-)

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Der er et meget bredt spektrum for hvad der er normalt, når det drejer sig om underlivet. De hormoner er aldrig helt til at regne med. Så prøv at væbne sig med tålmodighed og tag en test hvis du går over tid :-)

Ja jeg vidste nok godt det med at være tålmodig, men øv hvor er det svært!! Synes bare det er vildt surt at gå og have de smerter/sammentrækninger hver dag, mest om aftenen. Synes bare ikke jeg havde det sidste cyklus. Men ja det er garanteret bare min krops som er på tværs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.