svømning i århus ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2014

jgs

hej alle sammen.

jeg er ny her på baby.dk. så hvis jeg skriver på en forkert tråd så må i bære over med mig .

jeg søger en svømmehal hvor jeg kan tage min datter isabella på 3 år med hen. hun har desværre ikke prøvet det før . så det jeg søger er et sted hvor der er ro og isabella og mig kan hygge os. evt et hold med en træner ville være sjovt.

prisen har jo også lidt at sige da jeg er alenefar . men det vigtigste er at det er et super sted.

håber der er nogle som kan hjælpe.

mvh jesper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Troldemommi

jgs skriver:

hej alle sammen.

jeg er ny her på baby.dk. så hvis jeg skriver på en forkert tråd så må i bære over med mig .

jeg søger en svømmehal hvor jeg kan tage min datter isabella på 3 år med hen. hun har desværre ikke prøvet det før . så det jeg søger er et sted hvor der er ro og isabella og mig kan hygge os. evt et hold med en træner ville være sjovt.

prisen har jo også lidt at sige da jeg er alenefar . men det vigtigste er at det er et super sted.

mvh jesper

Badeanstalten Spanien

Den er såååå dejlig

Monica

Anmeld

24. august 2014

Studerendemor

jgs skriver:

hej alle sammen.

mvh jesper

Badeanstalten Spanien er blevet lækker og jeg tager altid derhen, når jeg skal svømme alene. Men jeg foretrækker Gellerupbadet i Brabrand, når jeg har mit barn med. Der er mere plads og flere legesager til børnene, og så er det nemmere at parkere der end i midtbyen. 

Anmeld

24. august 2014

aarhusmor

I Hørning (Ved godt det er lidt væk) er der familiesvømning i weekenden. For det meste er der god plads.

Her kan man pjaske rundt, uden undervisning i varmt vand. Der er livredder tilstede og div. skumdimser.

http://www.hifsvøm.dk/05---Baby---Familie

Anmeld

24. august 2014

lene

ville helt klart vælge lyseng.  http://www.lysengbadet.dk/

Anmeld

24. august 2014

LinLin

Jeg siger også Lyseng i Højbjerg !

Da jeg var lille svømmede vi i Gellerup badet... Bryder mig bare ikke om at komme i området - i hvert fald ikke hvis det er mørkt!

Anmeld

24. august 2014

jgs

tak for jeres svar.

tænker at lyseng i højbjerg måske ville være noget 

Anmeld

24. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
jgs skriver:

tak for jeres svar.

tænker at lyseng i højbjerg måske ville være noget 

Min mand tager altid ungerne med på Odder Svømmebad. Når jeg har arbejds weekend. Virkelig lækkert med varmvandsbassing ( staves? ) : )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.