Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Kom til at lukke den der besked, hvor der står hvor langt jeg er, og hvor mange dage der er tilbage. Kan jeg få den tilbage??
Kom til at lukke den der besked, hvor der står hvor langt jeg er, og hvor mange dage der er tilbage. Kan jeg få den tilbage??
Tror den kommer, når du logger ind igen
Jeg har ihvertfald også lukket den ned engang og den er der da igen
er den kommet igen nu du er logget på..
har du prøvet at logge af og logge på igen?
jeg er nemlig ikke helt sikker på hvordan man egentlig får den til at starte med...
Det samme er sket her... Har prøvet at lukke af men det hjælper ikke????
No one?
Virkelig INGEN???
Jeg prøvede det også på et tidspunkt, og pludselig kom den tilbage, mener altså det var fordi jeg skiftede til ny uge.
mortilfebruar skriver: Jeg prøvede det også på et tidspunkt, og pludselig kom den tilbage, mener altså det var fordi jeg skiftede til ny uge.
Nu har jeg født og lavede mit om, altså ny ticker og det hele. Så kom jeg til at lukke den og har forsøgt ALT for at få beskeden tilbage, men der er intet at gøre såvidt jeg kan se
Vivienne skriver: Nu har jeg født og lavede mit om, altså ny ticker og det hele. Så kom jeg til at lukke den og har forsøgt ALT for at få beskeden tilbage, men der er intet at gøre såvidt jeg kan se
Tillykke med baby.
hmm er helt blank mon ikke du kan skrive til en administrator herinde på siden som kan hjælpe dig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128