Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mange mange tak allesammen
Dét er bestemt en mirakel baby og jeg er lykkelig for at læger kan tage fejl...
Min kæreste er også meget stolt over hans indsats
Stort tillykke dejligt at få sådan om overraskelse.
har selv termin.
Stimap skriver: Hej alle :-) jeg er ny her på siden og venter mit første barn, med termin til april... Jeg fik afvide for 6 år siden, da jeg kun var 17, at jeg ikke selv kunne få børn... Men i mandags gik jeg til lægen - med brug for hjælp til en gang influenza og forstoppelse - og kom ydermere hjem med en positiv graviditetstest ! :-) Min kæreste og jeg er lykkelige for graviditeten og glæder os til vi skal være forældre... :-) <3 Jeg glæder mig samtidig over denne side, med en masse nyttige tips og gode råd.. Der skal nok blive brugt en masse tid her på baby.dk :-)
Hej alle :-)
jeg er ny her på siden og venter mit første barn, med termin til april...
Jeg fik afvide for 6 år siden, da jeg kun var 17, at jeg ikke selv kunne få børn... Men i mandags gik jeg til lægen - med brug for hjælp til en gang influenza og forstoppelse - og kom ydermere hjem med en positiv graviditetstest ! :-)
Min kæreste og jeg er lykkelige for graviditeten og glæder os til vi skal være forældre... :-) <3
Jeg glæder mig samtidig over denne side, med en masse nyttige tips og gode råd.. Der skal nok blive brugt en masse tid her på baby.dk :-)
Stort tillykke
Velkommen!
- og kæmpe stort tillykke!
super dejligt at I klarede den o'naturel
Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128