Sygemeldt m. bækkenløsning & udbetaling Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg er desværre sygemeldt med bækkenløsning, og skal nu i samråd med læge udfylde og indsende lægeerklæring... På den, skal jeg/lægen skrive hvor længe sygemeldingen forventes at vare, hvilket jo er til jeg har født... 

Men, min veninde siger der skal stå ukendt varighed i det felt, idet nogle jo har gener af bækkenløsningen efter fødslen..

Nogle der har udfyldt sådan en pga. sygdom under graviditet, og kan give gode råd???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

LJMNA

Vi skrev til termin.

Sygemeldes du til efter baby er kommet er din mand/kæreste tvunget barsel i tiden, da du ikk kan passe baby og være sygemeldt samtidig.

Jeg var sygemeldt mine to første graviditeter, men da jeg havde barsel med min nr 2 da jeg ventede nr. 3 måtte jeg holde ud, da jeg ellers skulle overgå til sygedagpenge og min mand skulle overtage barsel.

Anmeld

23. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er desværre sygemeldt med bækkenløsning, og skal nu i samråd med læge udfylde og indsende lægeerklæring... På den, skal jeg/lægen skrive hvor længe sygemeldingen forventes at vare, hvilket jo er til jeg har født... 

Men, min veninde siger der skal stå ukendt varighed i det felt, idet nogle jo har gener af bækkenløsningen efter fødslen..

Nogle der har udfyldt sådan en pga. sygdom under graviditet, og kan give gode råd???

I min første graviditet blev jeg deltidssygemeldt og der skulle jeg skrive fra - og til. Og til er altså til terminsdatoen. Så nej jeg ville bestemt ikke mene at din sygemelding varer længere end til fødslen - heller ikke selvom du har gener bagefter.

Jeg fik ssf og døjede med for højt bt, og konstante tjek på svangre efter fødslen - men det bliver man desværre ikke godskrevet for - du kan til gengæld få forlænget din barsel, hvis du og dit barn bliver indlagt.

Anmeld

23. august 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg var selv sygemeldt med bækkenløsning i min graviditet og skulle være det frem til forventet termin. Så mit bedste bud,  vil være din terminsdato

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres hjælp :-) jeg ville også selv skrive til terminsdato :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.