Mad udefra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2014

Mor1986

Vi skal holde familie fest og skal have mad ude fra. Men jeg kan sku ikke lige greje det.

det skl være forret, hovedret og dessert. Men kunne til hovedretten godt tænke mig lidt mere end et slags tilbehør. 

Hvilke steder kan i anbefale? Det er på Djursland 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Elgaard73

Mor1986 skriver:

Vi skal holde familie fest og skal have mad ude fra. Men jeg kan sku ikke lige greje det.

det skl være forret, hovedret og dessert. Men kunne til hovedretten godt tænke mig lidt mere end et slags tilbehør. 

Hvilke steder kan i anbefale? Det er på Djursland 

Vi fik menuer fra Smageriet nytårsaften og det kan jeg godt anbefale. Prismæssigt ligger de lige i midten.

Ellers har jeg hørt meget godt om Kokken & Jomfruen, som er en smule billigere.

Hornslet Gæstgivergård levere også ud af huset, men jeg ved ikke hvordan deres menuer "ud af huset" er (har kun spist på selve stedet og der var maden rigtig god).

Ellers prøv at google " Menuer ud af huset Djursland". Så er jeg sikker på at der kommer en masse op.

Anmeld

24. august 2014

GUSO

Sådan lidt utraditionelt kan jeg anbefale pandekagebilen de laver det mest fantastiske mad hvis det altså ikke lige skal være suppe steg og is

Anmeld

24. august 2014

Mor1986

Elgaard73 skriver:

Vi fik menuer fra Smageriet nytårsaften og det kan jeg godt anbefale. Prismæssigt ligger de lige i midten.

Ellers har jeg hørt meget godt om Kokken & Jomfruen, som er en smule billigere.

Hornslet Gæstgivergård levere også ud af huset, men jeg ved ikke hvordan deres menuer "ud af huset" er (har kun spist på selve stedet og der var maden rigtig god).

Ellers prøv at google " Menuer ud af huset Djursland". Så er jeg sikker på at der kommer en masse op.

Hornslet gæstgiver så jeg godt. Men umiddelbart ligger de prismæssigt lidt for højt. Men vil da lige tjekke de andre ud

Anmeld

24. august 2014

Mor1986

GUSO skriver:

Sådan lidt utraditionelt kan jeg anbefale pandekagebilen de laver det mest fantastiske mad hvis det altså ikke lige skal være suppe steg og is

Den vil jeg da lige tjekke ud. Ved ikke helt hvad vi er til. Og jeg skal tage valget på alles vegne så er lidt svært  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.