Nogen sen testere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2014

Anonym trådstarter

Øhm hvorfor vil du ringe til din læge? Enten er du gravid eller også må du acceptere, at din krop reagerer anderledes end normalt (hvilket mange kvinder oplever), så afvent mens eller positiv test, men lad være med at spilde din læges tid

Du sørme høflig. 

"Spilde min læges tid" 

tak for det da! Fordi jeg stadig har rigtig ondt i mit underliv og jeg vil gerne vide hvad der sker. 

Og hvorfor svarer du egentlig? Du er ikke kommet med noget input omkring spørgsmålet, kun at jeg spilder min læges tid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

Hej 

som overskriften siger er der nogen her der først har kunne teste positivt sent? 

Spørger fordi jeg er 4+1 i dag, har udebleven mens, alle symptomer på graviditet inklusiv den med livmoderhalsen, men testen er negativ  

så er der nogen der har testet senere positiv? Og stået med negativ test nu

Jeg er ikke selv "sen-tester", men har da hørt om mange som først kunne teste positiv en 6-7 uger henne.

Hvis jeg var dig, ville jeg lige vente et par uger og se tiden an. Du er trods alt kun omkring 4 uger henne hvis du er gravid, og tager du til læge nu, vil han bare lave en tissetest på dig og sende dig hjem, med beskeden om at se tiden an.

Jeg er overbevist om, at han ikke laver BP på dig allerede eller sender dig til scanning (det koster altså en hel del).

Vent et par uger og test løbende imens, og er der stadig ikke sket noget, så ring og hør hvad din læge mener at du skal gøre.

Anmeld

24. august 2014

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Hold da op! Det er godt nok sent  

kan ikke finde ud af om jeg skal ringe til min læge her på mandag,

Jeg havde ligamentsmerter, ømme bryster, kvalme og var træt som et gammelt alderdomshjem.

Så jeg vidste godt hvad det betød.

Jeg ringede bare til lægen og sagde at jeg havde testet uden resultat, og at med den første ku jeg heller ikke. Så om de ville tage en BP eftersom vi stod og skulle på ferie og jeg gerne ville vide om jeg skulle tage nogle hensyn..

Anmeld

24. august 2014

Mamacita til 2 piger

Rockertand skriver:

Øhm hvorfor vil du ringe til din læge? Enten er du gravid eller også må du acceptere, at din krop reagerer anderledes end normalt (hvilket mange kvinder oplever), så afvent mens eller positiv test, men lad være med at spilde din læges tid

Hold da op, sikke en tone at lægge for dagen..

Der kan da være mange årsager til at TS gerne vil vide om hun er gravid.

Jeg får fx. medicin som er skadeligt for fosteret. Så for mig var det væsentligt at vide om jeg var gravid eller ej!

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Jeg er ikke selv "sen-tester", men har da hørt om mange som først kunne teste positiv en 6-7 uger henne.

Hvis jeg var dig, ville jeg lige vente et par uger og se tiden an. Du er trods alt kun omkring 4 uger henne hvis du er gravid, og tager du til læge nu, vil han bare lave en tissetest på dig og sende dig hjem, med beskeden om at se tiden an.

Jeg er overbevist om, at han ikke laver BP på dig allerede eller sender dig til scanning (det koster altså en hel del).

Vent et par uger og test løbende imens, og er der stadig ikke sket noget, så ring og hør hvad din læge mener at du skal gøre.

Det bare ikke så rart at have så ondt i underlivet uden at vide hvorfor

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

Hold da op, sikke en tone at lægge for dagen..

Der kan da være mange årsager til at TS gerne vil vide om hun er gravid.

Jeg får fx. medicin som er skadeligt for fosteret. Så for mig var det væsentligt at vide om jeg var gravid eller ej!

Jeg skal nemlig have progesteron for jeg har svært ved at holde på fostrene og så er det bare virkelig ubehaligt at have så ondt uden at vide hvorfor  

men mange tak for din besked, blev lige lidt ked af den besked 

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

Jeg havde ligamentsmerter, ømme bryster, kvalme og var træt som et gammelt alderdomshjem.

Så jeg vidste godt hvad det betød.

Jeg ringede bare til lægen og sagde at jeg havde testet uden resultat, og at med den første ku jeg heller ikke. Så om de ville tage en BP eftersom vi stod og skulle på ferie og jeg gerne ville vide om jeg skulle tage nogle hensyn..

Okay  

mange tak for din besked, jeg ringer til min læge i morgen hun er heldigvis rigtig sød 

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

Kan i se noget? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2014

Wik

Jeg synes jeg kan ane noget faktisk. Hvis du har mod på at vente to dage, så prøv evt. der igen. Prøv om morgene og gør PRÆCIS hvad der står. Altså tis lidt først også max gas på testen. Jeg har selv testen meget svagt alle tre gange, men sjovt nok er jo mere præcist og jo bedre test (dyrere) jo pænere streg, måske er det bare mig, men det er mine råd

Det med lægen, gør det hvis du har lyst, men synes ikke altid folk får en positv respons, jeg ville selv teste om nogle dage. Din ægløsning kan være forskudt, så du faktisk ikke er ret langt, det kan forklare testen. 

Jeg krydser alt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.