Mirena spiral gravid???!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
8 svar
2 synes godt om
23. august 2014

marilou

...kan det overhovedet lade sig gøre?  Det skulle være den mest effektive beskyttelse efter sterilisation... kort fortalt: fik min spiral i marts måned og kort efter stoppede mine blødninger... ellers ingen bivirkninger. Men nu har jeg super ømme babyer,  bumser overalt, træt, sur og tør slet ikke teste, også fordi at den skulle være så sikker. Nogen erfaringer? Tak og håber på svar fra jer.

KNUS L

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

Rockertand

marilou skriver:

...kan det overhovedet lade sig gøre?  Det skulle være den mest effektive beskyttelse efter sterilisation... kort fortalt: fik min spiral i marts måned og kort efter stoppede mine blødninger... ellers ingen bivirkninger. Men nu har jeg super ømme babyer,  bumser overalt, træt, sur og tør slet ikke teste, også fordi at den skulle være så sikker. Nogen erfaringer? Tak og håber på svar fra jer.

KNUS L

Desværre ingen gode råd andet end at du nok er nødt til at teste

Anmeld

23. august 2014

marilou

Ja, ville nok være det smarteste...��

Anmeld

23. august 2014

lineog4

Jeg har haft den spiral i knapt 2 år og er på en side rigtig glad for den. Men der er to minusser som gør jeg nok vælger at få den ud:

1. Jeg har taget utrolig meget på, det handler selvsagt også om det jeg spiser, men jeg mistænker også spiralen (det er en kendt bivirkning)

2. Jeg har 6 gange været overbevist om jeg var gravid alle symptomer. Første gang tog jeg en test, den slog ud som positiv svagt, men efter et stykke tid fik jeg en lille mens og så var det slut. Jeg har fået 4 børn så føler mig rimelig sikker på når jeg er gravid. Tror ægget når at blive befrugtet, kroppen når at forstå og så kan det ikke sætte sig fast. Faktisk møg ubehageligt.

på plussiden er jo så, at jeg er sikker på jeg ikke bliver "rigtig" gravid og ingen mens.

Anmeld

23. august 2014

marilou

Tak for svar:-). Har også hørt det med det befrugtede æg, og det er da ikke rart, og det er vel det en hormon spiral gør, at ægget ikke kan sætte sig fast. Jeg har ikke taget på i vægt, heldigvis, men nu bumser overalt....har bare den følelse.....

Anmeld

23. august 2014

Tildemor

det er noget med at hvis den er blevet sat bare den mindste smule skævt op kan man blive gravid 

det er hvad jeg har hørt 

Anmeld

23. august 2014

marilou

Tildemor skriver:

det er noget med at hvis den er blevet sat bare den mindste smule skævt op kan man blive gravid 

det er hvad jeg har hørt 

Kan den virkelig det? Ikke så smart....

Anmeld

23. august 2014

Tildemor

marilou skriver:

Kan den virkelig det? Ikke så smart....

Det er hvad jeg har fået at vide, at hvis den bliver sat skævt op er der en lille mulighed for at blive gravid

Anmeld

23. august 2014

mor2011_

man kan ikke blive gravid fordi den sidder skæv det er hormon som gør at man ikke bliver gravid. i de første 6 mdr kan man får urent hud, ømme bryster osv derfor siger man at man skal være tålmodig de første 6 mdr men også kan man får bivirkninger bagefter hvis man er følsom over for hormoner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.