JØSSES hvor kan en familie udnytte, såre,ødelægge, være ondskabsfulde og dybt utaknemmelige....
Om jeg SÅ begriber at nærmest ALLE i min familie var/er sådan..... hold K... hvor er det en grim pille at sku sluge....
Jeg har ALTID tumlet med min familie, vi er en meget blandet familie, da der er børn fra flere ægteskaber, i mange forskellige aldergrupper... og vi har ALDRIG været en stor lykkelig familie....
Jeg har altid været mor for min mor, blevet slæbt rundt, svinet til af hende og hun har altid set mig som det sorte får, og været dybt jaloux på mig..... Hende og hendes beslutninger, valg og væremåde har kostet familien dyrt og ikke mindst mig.. på alle punkter.... men de fik sin ende da hun døde--- nu kæmper vi blot med hendes søn, som hun har ødelagt fuldstændig og er farlig for alle... 12 år gammel...
jeg har sat mig og min datter sidst.....ALTID.....
Min far blir syg, jeg tager mig af det hele igen, og langt om længe ryger han på en gæsteplads hvor der bliver taget hånd om ham.... han ønsker at komme på plejehjem... og jeg gør ALT for at få det til at lykkeds.... og det gør det.... MEN det er ikke godt nok, og han ringer 24/7 hvis folk ikke underholder ham og spiller...og ja han spiller syg.... og siger en ting til mig og andet til andre søskende...
Hans budget ser ikke godt ud, og jeg er den eneste han vil give en fuldmagt, vi tager til møde i banken om hvordan og hvorledes.. og jeg havde brugt dag og nat på at skaffe penge til regninger så han kan få det til at løbe rundt...for han har hus ved siden af...
Han kaster ALT ansvar fra sig til mødet, og til min KÆMPE gru har han brugt løs, og der er INGEN måde at redde hans økonomi på...jeg er i CHOK....
Banken beodre ham til at sælge huset(som er MØG KLAMT, da han ikke GIDER gøre rent eller holde ved lige), og jeg ved at det ender ud med tab, banken tilføjer at de IKKE kan hjælpe økonomisk overhovedet da han har lån til begge øre som han slet ikke betale af på.. men uhh nej han benægter...
huset bliver sat til salg.. han var med ved ejendomsmægler og da huset skulle vuderes... men der kastede han os ALT ansvar fra sig.. og brugte tiden på at spise, og finde et billede og ryge....
Vi får et RIGTIG godt tilbud på huset, hvor de samtidig vil rydde det min far ikke skal ha, og der er MEGET...ingen i familien kan eller vil hjælpe med at tømme og flytte huset...
Men NEJ nu vil han ikke sælge, og mener igen at det er MIT problem, at JEG skal ordne ALT.. for han kan jo ikke.... siger han.... og afslutter med at jeg skal komme med tobak.... jeg har fortalt flere gange at der er IKKE penge til tobak, for der er ikke engang penge til regninger....
det ender med at min far ringer IGEN til mig og siger han ikke kan tolerer at HAN skal ordne det hele, og at jeg/vi ikke gør noget for ham...overhovedet....
JEG BLIVER SÅ GAL OG SKUFFET.... og spørg ham hvornår han egentlig sidst har kontaktet mig for at høre til MIG, og uden at han ville ha noget eller opnå noget.... svaret er: hvorfor skulle jeg det?
Der er rigtig mange ting i det hele, og det kan lyde som om at jeg er kold og ikke gider hjælpe og ikke har forståelse for ham....og at han er "syg"
MEN jeg har klaret alt i SÅ mange år, og så er takken...DET HER....
Jeg er brugt, færdig og er dybt såret over at blive behandlet sådan..... jeg har altid stået der, sat mine forældre først, sat mig og mit liv sidst... jeg har aldrig sagt nej....
Jeg har nu 1 søster og hendes familie tilbage, i min egen familie... hold kæft hvor er det sørgeligt at nå dertil hvor man simpelthen får nok....
Og man må erkende at man blot er blevet brugt til syndebuk og praktisk ko.....
folk der kender mig, er i chok over at JEG har sagt fra... for jeg hjælper ALTID, og går LANGT for min familie.. men det ved også at der virkelig må være en grund til at jeg har fået nok.....