Er bange for at jeg er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
5 svar
1 synes godt om
23. august 2014

Anonym trådstarter

Hej baby bruger. 

Jeg er bange for at jeg er syg men jeg tør ikke rigtig tage til lægen for er bange for hvad han siger. 

For stykke tid siden så havde jeg to slags vorter dernede under min skamlæbe. Det gjorde ondt, men jeg har det ikke mere. 

Jeg føler mig skidt tilpas hverdag, det kan værre det er min psyke der spiller ind, da jeg tænker rigtig meget på det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

Meandu

Hej. Det kan være pga. At du barbere dig. Havde jeg også. Det var helt røde og gjorde sindsyg ondt. Gik over af sig selv. Men det kan også være kønssygdom. Ta til lægen. Det er ikke farligt  

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

Meandu skriver:

Hej. Det kan være pga. At du barbere dig. Havde jeg også. Det var helt røde og gjorde sindsyg ondt. Gik over af sig selv. Men det kan også være kønssygdom. Ta til lægen. Det er ikke farligt  

Havde du dem helt indvendig? 

Kønssydom tvivler jeg at det er, da jeg har haft den samme partner igennem mange år. 

Anmeld

23. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej baby bruger. 

Jeg er bange for at jeg er syg men jeg tør ikke rigtig tage til lægen for er bange for hvad han siger. 

For stykke tid siden så havde jeg to slags vorter dernede under min skamlæbe. Det gjorde ondt, men jeg har det ikke mere. 

Jeg føler mig skidt tilpas hverdag, det kan værre det er min psyke der spiller ind, da jeg tænker rigtig meget på det. 

Jeg finder dit indlæg bekymrende - ikke pga. nogle vorter, som er helt harmløse, men måske/måske kræver behandling, men mere fordi du beskriver noget, som kunne tolkes som mild angst- eller depressionstilstand. Kan du genkende det?

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg finder dit indlæg bekymrende - ikke pga. nogle vorter, som er helt harmløse, men måske/måske kræver behandling, men mere fordi du beskriver noget, som kunne tolkes som mild angst- eller depressionstilstand. Kan du genkende det?

Jeg ved ikke om der er noget at gøre med depression, men mere med angsten. Det har fyldt så meget i min hverdag, angsten om at være syg. 

Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det. 

Anmeld

23. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om der er noget at gøre med depression, men mere med angsten. Det har fyldt så meget i min hverdag, angsten om at være syg. 

Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det. 

Du skal bede en om at gå med dig til læge, lægen vil fortælle dig, at du ikke fejler noget, og du vil formentligt stadig ikke kunne slippe tanken. Det er tegn på, at du har en unaturlig sygdomsopfattelse, og din læge skal tage det alvorligt og tilbyde udredning/viderehenvisning til en relevant instans. Din ledsager skal kunne støtte dig i, at det er så alvorligt for dig, at det kræver handling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.