Aktivt underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. august 2014

Anonym trådstarter

Puha hvor det rumsterer!! Mit underliv hygger sig lige nu, det spænder og murren helt over i lænden, det er lige begyndt til aften i den her grad, mine dutter blive stive bare jeg kigger på dem og de er SÅ ømme!!! De første par dage her i ugen var jeg bare død træt! Og det er bare ikke en god kombi når jeg arbejder om natten!:b jeg (tror) jeg havde æl torsdag i sidste uge, fik meget ondt i venstre side et par timer og det var det.. Vi havde sex mandag og tirsdagen før æl. 

Er der nogen der har et bud på hvad der sker med mig?? Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen ?:/

Anmeld

22. august 2014

Tildemor

Anonym skriver:

Puha hvor det rumsterer!! Mit underliv hygger sig lige nu, det spænder og murren helt over i lænden, det er lige begyndt til aften i den her grad, mine dutter blive stive bare jeg kigger på dem og de er SÅ ømme!!! De første par dage her i ugen var jeg bare død træt! Og det er bare ikke en god kombi når jeg arbejder om natten!:b jeg (tror) jeg havde æl torsdag i sidste uge, fik meget ondt i venstre side et par timer og det var det.. Vi havde sex mandag og tirsdagen før æl. 

Er der nogen der har et bud på hvad der sker med mig?? Hjælp

Taget en graviditets test ?

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

Tildemor skriver:

Taget en graviditets test ?

Ja negativ selvfølgelig. Men er ret sikker på at jeg i sidste uge omkring torsdag/fredag havde æl for torsdag morgen havde jeg virkelig ondt i den ene side en times tid, så ville ik være mere end 3+1 nu

Anmeld

23. august 2014

Tildemor

Anonym skriver:

Ja negativ selvfølgelig. Men er ret sikker på at jeg i sidste uge omkring torsdag/fredag havde æl for torsdag morgen havde jeg virkelig ondt i den ene side en times tid, så ville ik være mere end 3+1 nu

Okay det kan være du bare er lidt længere om at danne HCG, prøv igen om et par dage det kan være du er heldig, alt hvad du skriver tyder på du er gravid

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

Tildemor skriver:

Okay det kan være du bare er lidt længere om at danne HCG, prøv igen om et par dage det kan være du er heldig, alt hvad du skriver tyder på du er gravid

Åh jeg tør næsten ik håbe Jeg fortsætter ventetiden 

Anmeld

23. august 2014

Tildemor

Anonym skriver:

Åh jeg tør næsten ik håbe Jeg fortsætter ventetiden 

kender det alt for godt

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

Men HVIS det har været implantantion smerter jeg havde igår begyndte jeg vel først at producere hormonerne der så har jeg jo heller ik kunne teste endnudet kommer jeg først til om nogle dage? 

Anmeld

23. august 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Men HVIS det har været implantantion smerter jeg havde igår begyndte jeg vel først at producere hormonerne der så har jeg jo heller ik kunne teste endnudet kommer jeg først til om nogle dage? 

Ja det er stadig for tidligt at kunne teste (for de fleste i hvert fald), så du må nok væbne dig med tålmodighed i nogle dage endnu. De fleste kan teste positiv omkring 4+0 (men nogle også først senere). Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Ja det er stadig for tidligt at kunne teste (for de fleste i hvert fald), så du må nok væbne dig med tålmodighed i nogle dage endnu. De fleste kan teste positiv omkring 4+0 (men nogle også først senere). Jeg krydser fingre for dig 

Har du selv oplevet implantations smerter? Jeg kan nemlig ikke mærker noget idag udover træthed og stadig mega ømme dutter:/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.