sort Facebook profilbilled?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.112 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2014

Kay

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

BinaMor

Har ikke hørt om det før... har du? Jeg ved næsten ikke om det gør værre end bedre... opmærksomheden... har selv haft en gidselsituation tæt på livet og der måtte vi ikke tale om det/reagere.. man skulle lade som ingenting... men har da næsten lyst til at vise min respekt. Det er en historie der fylder indeni)):

Anmeld

22. august 2014

Kay

BinaMor skriver:

Har ikke hørt om det før... har du? Jeg ved næsten ikke om det gør værre end bedre... opmærksomheden... har selv haft en gidselsituation tæt på livet og der måtte vi ikke tale om det/reagere.. man skulle lade som ingenting... men har da næsten lyst til at vise min respekt. Det er en historie der fylder indeni)):

Der er et par af mine venner på Facebook der har gjort det... jeg tænker, ja det ved jeg faktisk ik hvad jeg tænker, andet end det er en sag man gerne vil sende sympati til og fordømme og ja...

Anmeld

23. august 2014

Nadia&Daniel

Kay skriver:

Har i lavet Facebook billed sort? http://www.nrk.no/kultur/sort-hyllest-til-foley-pa-facebook-1.11890717

Kendte slet ikke til det - ingen sorte billeder på min venneliste.

Anmeld

23. august 2014

LJMNA

Intet sort profilbillede, kendte ikk til det og har pt deaktiveret min profil på fb

Anmeld

23. august 2014

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Kendte slet ikke til det - ingen sorte billeder på min venneliste.

Jeg opdagede det kun fordi der lige pludselig poppede sorte billeder op på min 

Anmeld

23. august 2014

BinaMor

Ja... nu er min sort... i respekt til james.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.