Igår gik min mand. Han har gjort det før.. Mange gange. "Skredet" lige pludselig ud i det blå. Nogen gange har han sagt han skred, andre gange har han bare været ude og ryge i haven eller "købt treo i Brugsen" for så ikke at komme tilbage. For 14 dage siden blev vi forældre til nummer 2, vi har en på 3 i forvejen.... Jeg opdager om aftenen at han ikke blot er "skredet", men han har fandme taget min bil! Jeg ejer den og han har intet kørekort
Jeg vidste godt han ikke ville komme tilbage , jeg kunne mærke det på ham, og sagde det også til ham, "slap af, hvad tror du" sagde han.... Jeg skrev til ham efterfølgende og han sagde han bare skulle have luft og ville komme igen senere.. Det vidste jeg jo godt var løgn.. Som sagt er det ikke første gang, og han har før været væk i alt fra 1 dag til 14 dage.. Så hvornår mon han tropper op igen? Jeg mangler min bil for at kunne bare sådan noget som at handle.. Fuck det er hårdt! Hårdt at han smutter fra os igen, hårdt for jeg VED jeg ikke kan blive ved med at kæmpe for ham og for os.. Jeg vil ikke gøre mine børn til skilsmisse børn.. Jeg vil ikke ende alene.. Den store spørg efter far hele tiden, og tror vi snart skal hente ham på arbejde.... Den lille føler jeg slet ikke får den opmærksomhed der behøves 

Vil søge seperation som en start, men har ikke 900 kr, og så kan jeg ikke bede ham flytte da jeg ikke vil kunne få noget økonomisk støtte.....
Han er præcis hans far om igen. Og jeg begynder at tvivle på han nogensinde kan reddes. Når han forsvinder sådan her ender han altid med at ryge hash.. Men i og med der kan gå mere end et halvt år imellem, så kan det jo ikke være misbrug.... Han ryger nemlig ikke ellers, men har haft et misbrug i hans unge dage.. Jeg har sagt jeg vil ha han får prof hjælp og han vil også gerne , det bliver bare aldrig til noget, jeg er så ræd for at kommunen så vil fjerne vores børn eller lign... Og hvilken hjælp skulle det så være? Misbrugs hjælp? Parterapi? Psykologhjælp eller psykiater? Han har muligvis en ubehandlet ADHD , hvilken grad ved vi ikke da han først skal igang men der er lang ventetid.... Udover det har han helt klart andre psykiske problemer/sygdomme, men igen vi/han venter på en psykiater, der er bare lang ventetid
havde vi penge ville jeg bede ham tage på vandrerhjem eller sådan indtil tingene går iorden , når han kommer hjem, men vi har ikke pengene så hvad skal jeg gøre?
Jeg aner ikke hvor han er eller hvad han laver.. Han kan sidde og ryge hash eller sidde med en anden kvinde.. Eller han kan sidde "uskyldigt" med en kammerat jeg ikke kender til...... 

jeg har ikke lyst til at være en af de kvinder som ser sig så blind i sin mand at hun glemmer eller tilsidesætter sine børns behov uden at se det... Men fuck hvor er det svært at tage skridtet! Især fordi jeg ved hvad der venter når han dukker op........ Hvis han så bare selv var villig til at skilles, men det er han IKKE. Han bliver nærmest agressiv når man vil prøve at forberede en ordentlig og rolig skilsmisse... Og så ender det bare med at blive glemt og vi har det godt indtil han så gør det igen........... 

Anmeld