Hvor store bliver brysterne, når....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Leneur

mælken løber til????
Har termin om 3 uger og skal da til at tænke på ammebh'er men vil ikke købe når jeg ikke kender størrelsen endnu. I selve min graviditet er jeg vokset en skål og også i omkreds, så vil lige høre jer ad hvordan og hvorledes.
Knus. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

SaNiNa

Mine voksende kun i graviditeten 2 str og ikke i omkredsen. men mælken var osse løbet pænt god til enden fødslen.

men vent med at købe en ammebh ind til du har født, eller bare have en på lager jeg købe 1 enden fødslen men syntes ikke om den så købe før nogle str da jeg kom hjem fra syghuset

Anmeld

18. august 2009

Valle81

Jeg vil råde dig til ikke at købe en før du har født og mælken er faldet til:0)

Jeg købte selv en i samråd med en "prof" i butikken inden jeg fødte, og ja, det var så som om den kunne passe en dukke, da mælken var løbet til.

Gik fra en lile c skål til G/H skål:0)

så jeg ville stærkt anbefale at vente:0)

Anmeld

18. august 2009

Pia.

Vent... - jeg ville vente til der er gået ca. 3-4 dage efter fødslen ... først der ved du hvad "Dolly-mål" du bruger

Anmeld

18. august 2009

Leneur

Hehe ja Dolly-mål.... Jeg venter til mælken er løbet til og tusind mange tak for jeres svar.

Anmeld

18. august 2009

Ni-ko-li-ne

ja som de andre siger, så vent med at købe... hvis du gerne vil have et eller andet med på sygehuset så gå i H&M og køb de ammetoppe de har, så er der plads til at brysterne vokser :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.