De kalder mit barn for "den"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Syntes du skal kalde dem for den! 

Sikke en mærkelig opførsel, jeg ville sige med store bogstaver at din datter er et menneske! Ikke en kommode 

Ja det kunne være de kunne se hvor underligt det lyder så!

Enig i at det er for underligt. Har heller aldrig oplevet noget lign. ang. Sådan noget. Vil bestemt også fortælle dem igen at det ikke er i orden på nogen måde.. Og så trække mig helt. Så må jeg stå alene med min lille familie og se min bror og forældre når de ikke er der. Er bare så svært med familie bare det havde været en veninde. Havde været lidt lettere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Mami

Anonym skriver:

Ja det kunne være de kunne se hvor underligt det lyder så!

Enig i at det er for underligt. Har heller aldrig oplevet noget lign. ang. Sådan noget. Vil bestemt også fortælle dem igen at det ikke er i orden på nogen måde.. Og så trække mig helt. Så må jeg stå alene med min lille familie og se min bror og forældre når de ikke er der. Er bare så svært med familie bare det havde været en veninde. Havde været lidt lettere.

Det er mega svært med familie, men det der er ikke ok jeg ville kalde dem for den, så har de lidt at tænke over 

Anmeld

22. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er jo ik sikkert at de mener noget ondt med det, men bare er lidt fatsvage, så næste gange i ska være sammen, så har du da bare for nemhedens skyld lavet et lille fint navneskilt til din datter.

Med store bogstaver skriver JEG HEDDER X, JEG ER 1 ÅR GAMMEL OG JEG ER FORRESTEN EN PIGE. Så ka de da ik tage fejl...

Hvis der var nogen der konstant gjorde det mod mit barn, ville jeg også blive letter ireterret! Vh stine

Anmeld

22. august 2014

lineog4

Jeg ville aldrig kalde deres søn for den - men tror simpelthen ikke jeg kunne nære mig for at få sagt til min mand fx: hører du skat, den tror vores datter er en ting? 

Heldigvis forstår din datter det ikke, men det vil hun sigt og så skal det være stoppet....

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det er jo ik sikkert at de mener noget ondt med det, men bare er lidt fatsvage, så næste gange i ska være sammen, så har du da bare for nemhedens skyld lavet et lille fint navneskilt til din datter.

Med store bogstaver skriver JEG HEDDER X, JEG ER 1 ÅR GAMMEL OG JEG ER FORRESTEN EN PIGE. Så ka de da ik tage fejl...

Hvis der var nogen der konstant gjorde det mod mit barn, ville jeg også blive letter ireterret! Vh stine

Det ville jo også være noget andet hvis de havde sagt det 1 enkel gang. Men det er hver gang vi er sammen! Det kan være min søster som siger "den har da fået langt hår siden sidst". Og er ikke normalt i min verden. Mine svigerforældre var meget fortørnet da de overhørte det til hendes fødselsdag. Og med god grund.

Det var da en ide at lave en fint navne-skilt til hende, men sørgeligt man skal til sådan noget for at forklare voksne mennesker at ens barn ikke er en genstand.

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg ville aldrig kalde deres søn for den - men tror simpelthen ikke jeg kunne nære mig for at få sagt til min mand fx: hører du skat, den tror vores datter er en ting? 

Heldigvis forstår din datter det ikke, men det vil hun sigt og så skal det være stoppet....

Vi tænker netop at hun om 1 års tid vil blive bevidst om det, og det er også derfor vi ser os "nødsaget" til at trække os helt, hvis ikke det er stoppet. Har også haft lyst til omtale deres søn som den, men det kan jeg slet ikke få mig selv til, da jeg elsker min nevø, og det skal ikke gå ud over ham at de har et lidt anderledes menneskesyn end de fleste.

Anmeld

22. august 2014

BinaMor

skyd dem i hovedet med en vandpistol hver gang de sir "den"...... det virker ihvertfal på små hunde der gør :p

Anmeld

22. august 2014

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

skyd dem i hovedet med en vandpistol hver gang de sir "den"...... 

Haha ja det er da en alternativ måde at forklare dem det på

Anmeld

23. august 2014

BinaMor

Anonym skriver:

Haha ja det er da en alternativ måde at forklare dem det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.